PDA

Zobacz pełną wersję : Podłączenie szablonu do domeny



Kpysia
29-12-2013, 19:36
Witam, jestem laikiem w sprawie joomla.
Zakupiłam szablon przystosowany do joomla3.X, jest zainstalowany u kolegi. Wykupiłam domenę i chciałabym go podłączyć do niej i zrobić pozycjonowanie.
Czy ktoś może mi pomóc?

Gall Anonim
29-12-2013, 19:52
@Kpysia
No nie wiem co z tobą zrobić.
Twoje pytanie zwiastuje ...... (nawet nie wiem co napisać)
Domenę masz - ok
Musisz mieć konto hostingowe (taki kawałek przestrzeni dyskowej dla siebie w sieci) - może być nawet tanie ale nie darmowe - bywają całkiem fajne tanie => sprawdź jednak czy spełnia wymagania "środowiska" instalacji Joomla
No dobra, zakładamy że masz już hosting i domenę
Domenę musisz tak skonfiogurować aby była "zaparkowana" w katalogu na twoim hositingu
Ok - idziemy dalej => minęło 72 godziny (czas propagacji domeny => zazwyczaj nie przekracza 12 godzin ale zdarza się że się "przeciąga"
Wrzucasz do swojego katalogu Joomla, tworzysz bazę danych na hostingu i instalujesz (w przypadku całej masy hostingów są dostępne autoinstalatory Joomla - osobiście nie korzystam ale dla ciebie to chyba lepsze rozwiązanie).
Ok - w ten sposób masz Joomla na swoim hostingu wraz ze swoją domeną.
Logujesz się do zaplecza
Przechodzisz do instalatora i instalujesz szablon => no chyba że kolega korzystał z kickstarta i ładował demo z wypełnieniem to wówczas musisz zainstalować kickstarta zamiast czystej wersji Joomla ale w pakietach kickstarta jest to opisane.
No i to by było na tyle, niestety wydźwięk twojego pytania sugeruje że i tak mimo najszczerszych chęci będzie to jeszcze zbyt zagmatwane - brak podstaw.
Pzdr

Kpysia
29-12-2013, 20:17
Nic mi to nie wyjaśniło. Kolego zainstalował u siebie moją stronę razem z Joomla i pozostałą częścią czyli bazą danych i tak dalej.
Mam swój login gdzie mogę się zalogować jako administrator i wprowadzać zmiany oraz ftp.