PDA

Zobacz pełną wersję : Restricted access



vega1977
04-01-2014, 02:55
Witam
joomla 3 na Home.pl
Jestem początkującym. Właśnie zaliczam 88 załamanie nerwowe :)
Po zakończeniu ""produkcji" swojej strony, chciałem ją sprawdzić pod kontem błędów w kodzie. Wywaliło ich w sumie 43. Zacząłem je poprawiać, ale jednocześnie widząc że strona się rozwala, szybko wrócilem kod do stanu początkowego. Niestety strona już do tego stanu wrócić nie chciała.
Więc postanowiłem podmienić plik index.php bo już raz mi to pomogło.
I się zaczęło. A w zasadzie to skończyło. Gdy chcę wejść na stronę to wywala napis Restricted access.
Jestem załamany, bo siedzę nocami i dopieszczam tą stronę, a teraz nagle wszystko przepadło?

Dodam że w panelu wszystko działa. Artykuły mogę edytować, zapisywać itd.

Co ciekawe, gdy przełączam na szablon który był już w pakiecie, to też nie działa. Wszystko poszło się w... ???

Bardzo proszę, pomóżcie...

palyga007
04-01-2014, 09:29
Który index podmieniłeś?
I czy jesteś pewny że na pewno ten....

vega1977
04-01-2014, 09:40
podmieniłem index z szablonu. No tak mi się przynajmniej wydaje. Tym bardziej że wcześniej już to robiłem 2 razy i było ok.

palyga007
04-01-2014, 09:48
Sprawdź pliki index.php szablonu oraz J! porównaj z oryginałami.

Gall Anonim
04-01-2014, 09:57
@vega1977 zanim stracisz wszelkie szanse napiszę ci po przekornie hasło: KOPIA ZAPASOWA
Odtwórz z kopii zapasowej - ale jakoś tak myślę że chyba nie masz, więc rada na tą pierwszą sobotę 2014 r - poproś administratora home.pl o przywrócenie zawartości z kopii zapasowej najstarszej jaką ma - home.pl o ile kojarzę trzyma kopie zapasowe na 72 godziny do tyłu robione co 12 godzin.
Pozdrawiam
Psychoanalityk:lol:
P.S. Potem zainteresuj się akeeba i wróć do pracy twórczej przy swojej witrynie.