PDA

Zobacz pełną wersję : jak zareklamowac strone ?



ivka
14-02-2007, 14:39
Witam serdecznie,
mam za zadanie zareklamować stronę, zwiększyć rejestracje - już dodawałam link serwisu do katalogów, do wyszukiwarek, do forum, jest kampania reklamowa w Google, ale za drogo. Napewno sa jakieś inne sposoby, ale ja nie mam już pomysłów-nie znam się. Co jeszcze można zrobić żeby zwiększyć trafik i rejestracje?? Będę wdzięczna za każdą pomoc:))
strona to
www. atola .pl
Da się coś zrobic:(

Rybik
14-02-2007, 21:01
z punktu widzenia mechaniki dzialania strony nie bardzo, zawsze pozostaje zakladanie profili na portalach randkowych na fikcyjne zdjecia i propagowanie swoich pseudo profili na w/w portalu.

Pozycjonowanie i marketing internetowy to osobna dziedzina wiedzy i na serio moge doradzic tylko lekture ksiazeczek i portali poswieconych tej tematyce.

Sova
15-02-2007, 02:15
Najważniejsze według mnie:
1. linki - tylko w zasadzie nie powinny być umieszczane gdzie popadnie, czyli dodawanie stron do tematycznych katalogów a wysokim PR (Page Rank Google), strony z PR 0-1 raczej kiepsko wpływają na pozycjonowanie Twojej strony.
2. pozycjonowanie - dobrze to wykonać przy pomocy słow kluczowych (odpowiednie umieszczenie ich w treści) itd. - pomocny do sprawdzenia takich czynności jest np. www.widexl.com (http://www.widexl.com)
3. reklama - nie musi być płatna, ten punkt z zasadzie wiąże się z pkt.1 - poszukaj kilka interesujących portali/wortali/serwisów młodzieżowych i nie tylko, zrób podstronę partnerską itp. i zaproponuj im wymianę bannerów. Można też wrzucać linki na odpowiednich forach i grupach dyskusyjnych.`
4. literatura fachowa - czyli zapoznaj się z materiałami traktującymi o reklamie, pozycjonowaniu itp. - sporo jest w sieci za free takich treści

ivka
15-02-2007, 15:08
dzięki za opinie i porady-ten www.widexl.com (http://www.widexl.com) może mi się przydać
pozdrawiam

P.S
sorry, że napisałam do innej kategorii, ale dopiero się uczę:)

PeFik
07-01-2013, 18:07