PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana linku rejestrowania



czosnek
30-01-2014, 10:41
Witam!
Chciałbym zmienić sposób rejestracji. Mianowicie wyobrażam sobie to tak: nowy użytkownik mojej strony klika button "zarejestruj się!" i zamiast wyświetlić formularz rejestrowania, strona go przenosi mnie do kategorii "złóż CV" w której jest piękny formularz kontaktowy. Użytkownik go wypełnia, wysyła go, ja jako admin czytam to CV, jeśli mi się spodoba zakładam mu konto z PA i wysyłam mu maila zwrotnego z loginem i hasłem z dopiskiem "hasło możesz zmienić TUTAJ"
Komponent przekierowań odmówił posłuszeństwa. Korzystam z szablonu "beez_20". Jestem początkującym administratorem strony, więc proszę krok po kroku wytłumaczyć mi jak to zrobić. Dziękuję z góry!

zwiastun
30-01-2014, 13:08
więc proszę krok po kroku wytłumaczyć mi jak to zrobić
1. Wybrać z menu forum stronę główną
2. Na stronie głównej odszukać dział: Zlecę, kupię
3. Napisać ogłoszenie, że potrzebujesz takiego rozwiązania
Przygotować się na wydatek kilkuset złotych co najmniej.

Jesteś @Kolego początkującym administratorem strony. Zatem już coś na pewno wiesz i umiesz, ale to dopiero początek. Początkujący mechanik w warsztacie samochodowym sprząta, podaje narzędzia, wykonuje proste czynności naprawcze, m.in. po to, żeby np. dowiedział się, do czego służą różne komponenty i jak działają, aby później nie mylił silnika z rurą wydechową i nie chciał z koła robić kierownicy (jak w Twoim przypadku: "Komponent przekierowań odmówił posłuszeństwa". Na początek wiec proponuję, byś nie zawracał Wisły kijem i korzystał ze standardowego formularza rejestracyjnego.