PDA

Zobacz pełną wersję : Po aktualizacji do wersji 3.2.1 brak możliwości zalogowania się do zaplecza



husar9
31-01-2014, 21:11
Witam,
jestem nowy na tym forum jak również jestem nowicjuszem w Joomla.
Kilka miesięcy temu stworzyłem stronę na Joomla 3.2. W ostatnich dniach zajrzałem do zaplecza administratora. Zauważyłem, że jest nowa wersja 3.2.1. Zaktualizowałem. Po resecie nie mogę zalogować się do zaplecza. Początkowo myślałem, że to włamanie, ale to samo stało się na localhost. Wypróbowałem na localhost RatujAdmina_3.2 i nic nadal brak możliwości zalogowania się do zaplecza. Strona na szczęście działa. Z góry dziękuję za pomoc.

Z poważaniem
Roman vel husar9

zwiastun
31-01-2014, 23:51
W ostatnich dniach zajrzałem do zaplecza administratora. Zauważyłem, że jest nowa wersja 3.2.1.
To masz na początek nauczkę na cale swoje współżycie z Joomla!:

Zanim coś zainstalujesz/zaktualizujesz, wykonaj kopię zapasową
Przed aktualizacją do nowszej wersji czegokolwiek (instalacją czegokolwiek też) poczytaj, co na ten temat piszą na stronie projektu czy w komunikatach o wydaniu.

Poszukaj na forum w postach @Jola - znajdziesz porady, co zrobić.

husar9
01-02-2014, 17:26
To masz na początek nauczkę na cale swoje współżycie z Joomla!

Serdecznie dziękuję za miłe powitanie, aż mi Holter zaczął świrować.
A powracając do tematu. Hmm, gdzie ja napisałem, że nie mam backupu? Uprzedzając kolejny przemiły komentarz, najpierw chciałbym wiedzieć o co chodzi, zanim załaduję stronę z backupu.


Przed aktualizacją do nowszej wersji czegokolwiek (instalacją czegokolwiek też) poczytaj, co na ten temat piszą na stronie projektu czy w komunikatach o wydaniu.

Tu faktycznie się nie popisałem. Mea maxima culpa.


Poszukaj na forum w postach @Jola - znajdziesz porady, co zrobić.

Dziękuję. Nie omieszkam z tej porady skorzystać.

Serdecznie pozdrawiam

husar9
01-02-2014, 19:27
Nie widzę opcji edytowania postu, więc napiszę pod spodem. Pomogło to: