PDA

Zobacz pełną wersję : STYLE ARTYKUŁÓW ZALEZNE OD KATEGORII



masterek
14-02-2014, 23:33
Witam. Jak zrobić style artykułów zależne od kategorii. Chodzi o to aby artykuły pojawiające się na stronie wyświetlały się w odmiennych stylach zależnych od przypisanym im kategorii? Czyli dodanie w jakiś sposób klasy do kategorii artykułu.
Przykład na tej stronie: http://www.zapytajpolozna.pl/
Jest o tym artykuł ale on dotyczy joomli 1.5. A ja jestem dopiero nowicjuszem. Pozdrawiam

zwiastun
15-02-2014, 01:20
A ja jestem dopiero nowicjuszem.
To może po prostu podaruj sobie zaawansowane zadania, wymagające kwalifikacji, jakich nowicjusze nie posiadają.
Artykuł dotyczący 1.5 pokazuje zasadę, jak można osiągnąć taki efekt. Ale...
Kategorie to struktura służąca porządkowi na zapleczu i pomocnicza w budowaniu nawigacji po stronie.
W wyższych wersjach Joomla masz możliwość przypisywania stylu pozycjom menu. Wykorzystaj ten mechanizm.

masterek
15-02-2014, 07:10
Pewnie masz racje. To chodzi o stworzenie własnego pliku i wstawienie jego nazwy zamiast xhtml w pliku index.php w tym miejscu?
<jdoc:include type="modules" name="content-top--a" style="xhtml" />

A możesz napisać co trzeba w pliku napisać żeby przypisać styl pozycjom menu z tych kategorii?
Chodzi żeby w jednym module wyświetlały się 5 artykułów, zeby te artukuły miały trzy różne kolorystyki - bo trzy są kategorie. Modul będzie wyswietlal ostatnio dodane artykuły czyli załużmy efekt końcowy: 1 artykuł z tłem zielonym, 1 z niebieskim, 2 z żółty i znowu 1 z niebieskim.
Pozdrawiam

masterek
15-02-2014, 11:15
Czy pomoże ktoś jak rozwiązac ten problem??? Sprawa raczej pilna.

zwiastun
15-02-2014, 12:31