PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z odległościami między artykułami.



Bondario
29-04-2014, 14:55
Witam. Jestem nowy na forum. Nazywam się Tomasz i jestem z Białegostoku.
Otóż kończę praktyczie tworzenie stronki, i mam 2 problemy, mianowicie nie wiem jak się pozbyć odstępu między artykułami.
http://j2omla.wasilkow.pl/
chodzi mi o to, że artykuł w kolumnie po prawej stronie, wyświetla się dopiero pod artykułem z lewej strony. widać to dobrze jak ktoś wejdzie na stronkę.
Jestem laikiem w tym, więc jak by mi mógł ktoś podpowiedzieć jak to zrobić byłbym wdzięczny.

Mam jeszcze jedne problem, na stonie z której się wzorowałem wersji 1.5,(http://wasilkow.pl/) banery po prawej były umieszczona za pomocą dodatku o nazwi "artbaners plus". czy jest coś podobnego na joomle 3.0 ?

Karol99
29-04-2014, 17:06
1. Spróbuj w template.css ok. linii 3555 w .items-row usunąć wpis display: table;. Zaprzyjaźnij się z Firebug (https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/firebug/)-iem (lub podobnym narzędziem w innych przeglądarkach).

2. Wynalazku do bannerów nie podpowiem - przejrzyj ten dział JED (http://extensions.joomla.org/extensions/ads-a-affiliates/banner-management).

Bondario
29-04-2014, 22:17
dziękuję ślicznie za pomoc, ale mam teraz problem po drugiej stronie :(
a możesz mi podrzicić jakiś link gdzie znajdę sensowwnie opisane jak się korzysta z tego firebuga?

Bondario
30-04-2014, 08:20
Podpowie ktoś co jeszcze trzeba zmienić?

Gall Anonim
30-04-2014, 09:57
Podpowiedź:
Stwórz nową kategorię
stwórz nowy artykuł w tej kategorii (ze strukturą podziału na zajawkę oddzieloną czytaj więcej i część główną), treść bezwzględnie ma być wpisywana z palca - przeklejanie jest zakazane (przynajmniej przy tym teście) - dlaczego - znajdziesz po stokroć informacje na tym forum
skopiuj i opublikuj ten artykuł 10 razy
stwórz przegląd artykułów z tej kategorii albo ustaw je jako wyróżnione
================================================== ===========================