PDA

Zobacz pełną wersję : poszukiwania elementow



KaczmaR199
18-07-2014, 11:10
Witam,
Na poczatku nadminie ze jestem totalnym amatorem jesli chodzi o joomla. Ale do sedna. Mam za zadnie edytowac trzy "boxy" znajdujace sie na stronie glownej. Ale niestety nie mam pojecia jak mam je znalezc. Przeszukalem prawie wszystkie artykuly i niestety nie udalo mi sie znalezc. Dodatkowo na stronie jest taki balagan ze prawie nic nie moge znalezc. Macie pomysly jak moge odszukac zaginione w panelu elementy?

Pozdrawiam.

desire
18-07-2014, 11:24
Witam,
pisząc "boxy", co masz dokładnie na myśli.
Jeżeli dobrze zrozumiałem, chcesz edytować szablon.
Szablon strony możesz między innymi edytować za pomocą pliku css. W Joomli jest to zazwyczaj plik o nazwie "template_css.css"

KaczmaR199
18-07-2014, 11:27
Piszac boxy mam na mysli trzy obrazki otoczone tekstem na stronie glownej. I po prostu nigdzie ich nie moge znalezc.

desire
18-07-2014, 11:37
Może masz utworzony moduł z opcją "własny html", sprawdź jeszcze w zakładce "moduły"

KaczmaR199
18-07-2014, 12:10
A jest jakas mozliwosc zeby z zpozycji strony zobaczyc gdzie znajduje sie dany element? Np czy w modulach czy w artykulach?

Bazyl
18-07-2014, 14:48
Mam za zadnie edytowac trzy "boxy"

Bez adresu strony to jak szukanie igły w stogu siana...

Gall Anonim
18-07-2014, 15:20
A jest jakaś możliwość żeby z z pozycji strony zobaczyć gdzie znajduje sie dany element? Np czy w modułach czy w artykułach?
Nie ma najmniejszego problemu, w szablonach masz oczko obok pozycji na liści szablonu - wystarczy na nie kliknąć i pokaże ci się front z pozycjami.
Jeżeli oczko jest nieaktywne - należy wejść w opcja (góra - prawa strona) i je włączyć.
all

KaczmaR199
18-07-2014, 16:32
Nie ma najmniejszego problemu, w szablonach masz oczko obok pozycji na liści szablonu - wystarczy na nie kliknąć i pokaże ci się front z pozycjami.
Jeżeli oczko jest nieaktywne - należy wejść w opcja (góra - prawa strona) i je włączyć.
all