PDA

Zobacz pełną wersję : SEO Joomla



romus102
08-09-2014, 12:05
Poszukuje firmy, która wykonałaby audyt strony pod kontem SEO, jej optymalizacje i dalej zajęłaby się pozycjonowanie. W większości udzielono mi odpowiedzi, ze nie zajmują się takimi sprawami w przypadku kiedy jest to joomla bo pod tym względem jest to beznadziejny system do wypozycjonowania. Mam sobie dac z nim spokoj, przejść na Word Pressa i wtedy będzie ok. Proszę o pomoc forumowiczów czy faktycznie tak jest ? Majac joomla jestem na straconej pozycji?Nie mam zadnego doświadczenia tematyce SEO.

Bazyl
08-09-2014, 12:14
kiedy jest to joomla bo pod tym względem jest to beznadziejny system do wypozycjonowania

Trafiłeś na superfachowców!!!

Zasady są dokładnie takie same, jak dla innych stron, a każdy cms ma jakieś wady...

Jac
08-09-2014, 12:15
Takie opinie na temat optymalizacji i pozycjonowania stron zbudowanych na Joomla! można usłyszeć od osób/firm, które kompletnie nie znają tego systemu. Poszli w Wordpressa i chwalą to co znają. Dlatego napisali, żeby z Joomla! dać sobie spokój.

Nawiasem mówiąc zbudowałem i zoptymalizowałem bardzo dużo witryn na Joomla, które są w samym topie wyników wyszukiwania na wiele trudnych do wypozycjonowania fraz. Napisz do mnie PW z podaniem strony, o której rozmawiamy. Podam Ci również kilka przykładów, żeby nie być gołosłownym.

Gall Anonim
08-09-2014, 13:26
joomla bo pod tym względem jest to beznadziejny system do wypozycjonowania
Mam prośbę - nie sprawi ci zapewne problemu wypisanie tutaj listy tychże firm - z niekłamaną satysfakcją poprosiłbym ich o podanie konkretnych przesłanek pozwalających na tego typu opinie - / konkretnych - dodam raz jeszcze / swoją drogą ciekaw jestem jak te firmy radzą sobie z pozycjonowaniem rzeczywistych dedyków ?
all

Tor_
08-09-2014, 14:38