PDA

Zobacz pełną wersję : Konflikt javascrypt z google analytics



giulia_sm
23-10-2014, 11:29
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ze scryptami java.
Jestem początkująca, z użyciem joomla 3 stworzyłam własną stronkę i wszystko szło świetnie i bez problemu aż do momentu wklejenia kodu śledzenia strony z google analitics lub stat.pl.
Problem polega na tym że, po kilku godzinach od wklejenia kodu na stronę (w/g zaleceń producenta template) przestają działać inne dodatki takie jak:
// usunięte adresy na prośbę uczestniczki forum - zwiastun //

a samo wczytywanie strony na niektórych przeglądarkach jest strasznie długie /błąd skryptu/

Po usunięciu kodu śledzenia problem natychmiast znika, a po ponownym jego wklejeniu strona działa jeszcze kilka godzin i znowu pojawia się ten sam problem. Statystyki działają prawidłowo.
Weryfikacja strony "validatorem" pokazuje błąd:

Line 21, Column 1670: Bad character < after <. Probable cause: Unescaped <. Try escaping it as &lt;.
…espond.min.js"></script> <![endif]--><<script>(function(i,s,o,g,r,a,m){i['Goog…


Adres stronki to // usunięte adresy na prośbę uczestniczki forum - zwiastun //
Jak pisałam jestem początkująca i nie znam się na programowaniu i pisaniu stron a joomla jest świetnym narzędziem dla laików.
Proszę Was o pomoc bo strona bez w/w dodatków lub statystyk traci funkcjonalność.

z góry dziękuję i pozdrawiam

zwiastun
23-10-2014, 12:46
Z komunikatu wynika, że masz dwukrotnie powtórzony nawias ostry (przed znacznikiem **********). To może być powód.

giulia_sm
23-10-2014, 13:04
Witaj,
Zgadza się, ten błąd już usunięty i "validator" już go nie pokazuje, ale niestety problem na stronie nadal występuje.
Odkryłam że Moduł Perfect Facebook Like Box Sidebar ma dwa przełączniki
1 Dołącz JavaScript SDK - tak - nie / w pozycji "nie" nie działa facebook"
2 Dołącz <div id="fb-root"/> - tak - nie

muszę zrobić kilka testów bo po przełączeniu <div id="fb-root"/> coś ruszyło, zobaczymy czy za kilka godzin nadal będzie działać.