PDA

Zobacz pełną wersję : Lista artykułów - artykuł jako link zewnętrzny



filip128
23-10-2014, 13:20
Witam.

To pierwszy mój post na tym forum. W joomli też jestem początkujący :)

Na mojej stronie używam K2, a listy artykułów wyświetlam dzięki NSP GK5. Mam dwa problemy:
1. Tworzę w kategorii "foto" proste artykuły z tytułem, miniaturką i linkiem do galerii na picassie. Chciałbym, żeby na liście takich artykułów bezpośrednio wchodzić w galerię na picassie, a nie tak jak jest standardowo, że najpierw otwiera mi się ten biedny (prawie pusty) artykuł i dopiero w nim klikam na link. Nie znalazłem w ustawieniach NSP takiej możliwości. Może jest jakiś dodatek, ale nie mam pomysłu jak sformułować zapytanie do wyszukiwarki :)
2. Na liście artykułów z wielu kategorii chciałbym, żeby artykuły miały własne klasy css zależne od kategorii. Znalazłem opisy z wykorzystaniem kodu:
<div class="category-<?php echo $this->category->id; ?>">
....
</div>
ale nie bardzo wiem w którym pliku php go zastosować. Na roboczej wersji strony próbowałem chyba na wszystkich możliwych i nic to nie dało.

Jeśli moje pytania są żenujące to sorry.

filip128
28-10-2014, 10:02
Oba problemy udało mi się rozwiązać samemu - może nie do końca elegancko, ale działa:
1. - w artykule z kategorii foto w polu author_alias wpisuję pełny link do galerii na picasie
- w nadpisaniu /html/mod_news_pro_gk5/com_k2/view.php wszędzie gdzie pobierana jest wartość
$link = NSP_GK5_com_k2_View::itemLink($item) w wypadku kategorii "foto"
podstawiam
$link = $item["author_alias"]

2. znaleziony przeze mnie sposób z <div class="category-<?php echo $this->category->id; ?>"> nie mógł być zastosowany bo lista artykułów tworzona jest w inaczej.
Musiałem w tym samym nadpisaniu /html/mod_news_pro_gk5/com_k2/view.php minimalnie zmodyfikować tworzenie linijki html'a odpowiedzalnej za artykuł na liście

Może się komuś przyda.
Albo mnie zjedziecie, że tak się nie robi.

tomaszek83
28-10-2014, 12:26