PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z przywróceniem kopii zapasowej



batu
04-11-2014, 01:20
Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość.

Potrzebuje dokonać migracji prostej stronki na joomla 1.5.26 do nowszej wersji. W związku z tym ze nie mam dużego doświadczenia postanowiłem podzielić to na 2 etapy. Zainstalować serwer w opcji localhost dokonać przywrócenia kopi, nast migracji a dopiero potem działać na właściwym środowisku . Kopie zapasowa wykonałem za pomocą akeeba backup wykonała się bez problemowo. Do przywrócenia kopi użyłem kickstart-core-4.0.0. Kopia się przywraca ale na samym końcu otrzymuje błąd

http://pics.tinypic.pl/i/00593/zi1vfwftlvws_t.jpg (http://www.tinypic.pl/zi1vfwftlvws)

Zawsze gdy dojdzie do ścieżki W:/var/www/temp/rezerwacja/tzurl/zoneinfo/Asia . aczkolwiek na rożnych plikach . Kopię wykonywałem kilka razy bez efektu. Jamp czy xamp bez różnicy.
W czym leży problem ?
Będę wdzięczy za pomoc

zwiastun
04-11-2014, 02:05
Spróbuj wykonać kopię jako zip, a nie jpa.
Jeśli się to nie powiedzie, zawsze możesz wykonać kopię witryny ręcznie
Co rozumiesz: "działać we właściwym środowisku"?
Wszystkie operacje związane z migracją należy wykonywać na kopii w środowisku optymalnym (a więc najlepiej testowym np. na JAMP)

ramiro
05-11-2014, 00:48
Kolego batu, powiedz mi proszę w jaki sposób pobierałeś backup strony, programu akeeba z Twojego serwera?'
Jakiego rodzaju pliki znajdują się w miejscu występowania błędów?
Możliwości jest wiele, dlatego spokojnie coś poradzimy.

batu
06-11-2014, 00:55
Witam kopia zip czy jpa generuje ten sam błąd. Co do plików to tak jak na sreen *.ics. Backup pobrałem za pomocą ftp total commanderem . Obecnie przeniosłem przez kopię ręcznie ale też są jakieś błędy np w panelu brak obrazka ikony mailingowej.... i paru drobiazgów.

Aczkolwiek nie zadawała mnie to w 100%. i jeszcze jedno pytanie migrację powinno się robić 1.5.26 ->2.5 ->3.x czy bezpośrednio do 3.x

zwiastun
06-11-2014, 01:09