PDA

Zobacz pełną wersję : problem z obrazkami



mzeromski
18-11-2014, 14:28
witam
jestem początkującym użytkownikiem joomla. przejąłem schedę po poprzednim informatyku w naszej firmie i próbuje sobie z tym poradzić ale niestety nie wychodzi mi za dobrze.
a więc jaki mam problem
stronka
www.ekro.com.pl

mam taki problem że po kilku minutach pzreglądania naszej stronki przestają działać jakie kolwiek obrazki..
po prostu się nie wczytują.. chodzi mi np. http://www.ekro.com.pl/ozdoby-dachowe/kosze-ozdobne.html
oglada się i jest ok. przełączy się na moment gdzie indziej do innego linku , wraca się spowrotem do tej strony i nie ma już żadnego obrazka tylko czarne krzyżyki się wyświetlają..
nigdzie nie moge znaleźć rozwiązania co moze powodowac te problemy
może ktoś zna jakieś rozwiązanie ??
dzieje się tak samo w kilku przeglądarkach i na różnych komputerach..
moja wersja joomli to 2.5.27

ekumi
18-11-2014, 14:50
Problem jest w adresie obrazków, gdzie zamiast np.

/images/stories/ozdoby_dachowe/kosze/galeria/KO-171.jpg

jest

images/stories/ozdoby_dachowe/kosze/galeria/KO-171.jpg
(ukośnik na początku adresu).

mzeromski
20-11-2014, 10:56
aha..
ale dlaczego raz działa a raz nie ??
i jak mam to zmienić ?

mzeromski
25-11-2014, 16:11
witam, zrobiłem jak mówisz w edytorze w joomli. ale za każdym razem po zapisaniu artykulu znowu zamienia się na kod bez ukosnika z przodu.
najbardziej mnie zadziwia dlaczego obrazki działają normalnie przez jakiś czas a wystarczy odswierzyc dany artykul okolo 3, 4 razy i już zaniikają... czy to moze byc wina od pamięci cache może cos ??
dzieje się tak u nas w firmie na kazdym komupterze na naszej stronie.. na innych stronach jest ok.

ekumi
25-11-2014, 17:26
Stawiam na jakiś konflikt javascriptowy. Spróbuj powyłączać kolejno moduły, które się tutaj wyświetlają, aby zlokalizować, gdzie jest przyczyna takiego zachowania. Na początek proponuję szufladkę facebooka.

mjmartino
25-11-2014, 19:54