PDA

Zobacz pełną wersję : Polskie litery



Radekk
02-03-2007, 11:38
Witam, jestem początkującym użytkownikiem edytora joomla. Mam taki problem: nie we wszystkich przeglądarkach strona działa jak należy ( www.radraf.pl ). W Operze czy Mozilli wszystko wydaje się być wporządku, natomiast w IE czy Avant nie edytują się polskie znaki w tekście oraz główna ramka szablonu nie dopasowuje się do wielkości np. zdjeć czy flashów.
Aha nie bardzo mam pojęcie o kodowaniu nie wiem nawet gdzie to się ustawia.

Jeśli ktoś mógłby mi coś poradzić to będę wdzięczny.

Rybik
02-03-2007, 11:56
rozumiem, że na serwerze pomocy zepsuła się wyszukiwarka ?

vj_
02-03-2007, 12:37
Witam, jestem początkującym użytkownikiem edytora joomla. Mam taki problem: nie we wszystkich przeglądarkach strona działa jak należy ( www.radraf.pl (http://www.radraf.pl) ). W Operze czy Mozilli wszystko wydaje się być wporządku, natomiast w IE czy Avant nie edytują się polskie znaki w tekście oraz główna ramka szablonu nie dopasowuje się do wielkości np. zdjeć czy flashów.
Aha nie bardzo mam pojęcie o kodowaniu nie wiem nawet gdzie to się ustawia.

Jeśli ktoś mógłby mi coś poradzić to będę wdzięczny.

Avant.. a jest taka przegladarka ? :) W przegladarce powinienes miec ustawione automatyczny wybor kodowania, tyle

Rybik
02-03-2007, 12:48
polskie litery inaczej w FF i w IE, jest takich postow na forum kilkanascie, topic w FAQ i linki z google, templak bez zagladania na strone oceniam na jakis z linii "247- cośtam", rozwiazanie w 8 linijce pliku index.php templaka ;)

Radekk
02-03-2007, 13:41
Dziękuję za pomoc Panowie.

Uporałem się z polskimi znakami (Rybik czsami człowiek potrzebuje kopa hehe) korzystając z pomocy joomla. Jednak wciąż nie mogę wyczaić dlaczego IE na niektórych podstronach obcina stronę, tj. szablon nie dopasowuje się do zawartości.

vj_ specjalnie dla Ciebie :) www.avantbrowser.com/ (http://www.avantbrowser.com/)