PDA

Zobacz pełną wersję : Różnice w wyświetlaniu w IE i FF



sierzegat
03-03-2007, 18:47
Witam!
Szukam pomocy....
Jeśli chodzi o joomlę to jestem początkujący...
wykonałem taką stronkę: www.e-graphic.nazwa.pl
Problem jest z wyświetlaniem tego serwisu...
w Firefoxie jest OK i tak ma wyglądać....
Niestety w IE jest już gorzej
Co zrobić żeby IE zrozumiał jak ma tą strnę wyświetlać....

Przepraszam jeśli taki temat już jest ale szukałem od tygodnia po forum i nie znalazłem rozwiązania

andrzej61
04-03-2007, 16:55
To znaczy że pewnie krzaki wyświetla zamiast ąęćżńóż ? Ja zmieniałem templaty aż takie znalazłem że bylo dobrze pod IE. To wina IE. Dużo templat ma specjalne pliki mające rozwiązywać problemy w IE. Wiele fajnych templat musiałem pominąć przez IE. Ale nic innego nie ymysliem ani innej odpowiedzi nie dostałem. Ktoś pisał żeby na serwerze spytać żeby ustawienia kodowania zmienili. W sumie oprócz ogonków strony inaczej wyglądają na każdej przegladarce.

sierzegat
05-03-2007, 09:21
W sumie nie chodzi mi o kodowanie (polskie znaki są czyli wszystkie ogonki i kreseczki) Chodzi mi o wyświetlanie układu strony...
Podczas projektowania na serwerze lokalnym (krasnal) wszystko było OK i w IE i w FF (opery nie sprawdzałem)
Wiem że niekiedy templat nie działa jak należy ale ta lokalnie była OK

andrzej61
05-03-2007, 11:18
Ale to co rozumieć przez różnice wyświetlania układu strony? Co jest tym układem żle wyświetlanym? Bo układ to jest , wymiary tabel, rozmieszczenie ich, itp, a to znaczy że na każdej przeglądarce daje inne wymiary? Czym się konkretnie różni, krótko mówiąc żeby wiadomo było co jest żle szczególowo, bo pojęcie układ nie wnosi do zrozumienia problemu a tylko zaciemnia obraz.

sierzegat
07-03-2007, 13:11
cała różnica wygląda tak:
http://www.e-graphic.nazwa.pl/tmp/index.html

Rybik
07-03-2007, 17:17
dla glownego diva obejmujacego cala strone ustawic marginesy lewy i prawy na auto

sierzegat
09-03-2007, 11:46
Dzieki wielkie.
Działa jak należy
pozdroofka