PDA

Zobacz pełną wersję : Problemy z menu które ma przenosić do kotwic



space_monkey
04-02-2015, 01:07
Witam. Zwracam się o pomoc ponieważ po przekopaniu masy stron internetowych nie znalazłem rozwiązania, a przynajmniej nie potrafie sobie sam z tym poradzić.

Problem wygląda następująco : mam templatke z pięknym poziomym menu, które porusza się wraz z użytkownikiem pionowo po całej stronie. Problem polega na tym, że chciałbym, aby na stronie która jest bez zakładek, a cała treść jest pisana pionowo, menu przenosiło nas do odpowiedniego miejsca poprzez np. kotwice. Jak to zrobić?

Templatka wygląda następująco - http://demo.ltheme.com/joomla-one-page-templates/lt-app-showcase/

Mam wrażenie oczywiście, że całość jest dostosowana do takiego rozwiązania ( nie znam się na javie ale wydaje mi się że są odpowiednie pliki jquery w samej templatce). Jest opcja takiego inteligętnego kotwiczenia, np. żeby menu przenosiło nas slidem do odpowiedniej kotwicy ?

mjmartino
04-02-2015, 10:33
Menu łącze zewnętrzne

#noctam
i np w art. musi być np

<h1 id="costam">ble ble ble </h1>
Jak mnie pamięć nie myli , ale jak jest inaczej niech mnie ktoś poprawi.
To technika stara jak internet.

space_monkey
04-02-2015, 12:05
Super, dzięki. A kwestia z płynnym przewijaniem, a nie przeskakiwaniem do kotwicy?

mac
04-02-2015, 12:50
ale pzreciez w demo masz wszytko
link kotwicy to
http://demo.ltheme.com/joomla-one-page-templates/lt-app-showcase/#sp-users-wrapper
zapewne modul do którego kieruje to sp-users-wrapper
albo to ustawiasz w menu ( linki zewnętrzne) albo w ustawieniach szablonu

space_monkey
04-02-2015, 17:07
nie mogę za nic zrozumieć na jakiej zasadzie mam ustawić płynne przewijanie. Zakotwiczenie oczywiście udało mi się zrobić, ale żeby nie przeskakiwało tylko płynnie się przewijało, nie .

moje
05-02-2015, 00:22
To musisz dopisać kod javascript, który dla odpowiednich klas css łącz wykonana powolne przewijanie. Nie zapomnij w konfiguracji tych łącz odpisać odpowiedniej klasy.