PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wyglądam strony głównej



bialostoczanin
06-03-2015, 11:27
Prowadzę stronę czt.org.pl
W ostatnim czasie przez pomyłkę dodałem jedną z pozycję menu jako stronę domyślą. Opcja ta skojarzyła mi się z oznaczaniem artykuł wyróżnionego i padłem.
Oczywiście po krótkim czasie udało mi się to naprawić i przywrócić pierwotny wygląd strony głównej. Jednak pozostały następujące 2 problemy:

1. Na stronie głównej przy slajdzie ze zdjęciem głównego newsa wyświetlają się obecnie 2 kolumny z "małymi newsami". Wcześniej była jedna. Tak jak w załączniku: 8167
2. Dodatkowo w prawej kolumnie w dziale "konsultacje społecznej" dodało 3 newsy bardzo małą czcionką bez zdjęć. Fajnie, żeby tego nie było. Wcześniej był jeden, ale lepiej wszystkie malutkie wywalić. Wklejam też w załączniku stary stan tamtego miejsca.8168

Jestem początkującym użytkownikiem. Proszę o w miarę możliwości przystępne rady. Będę wdzięczny za pomoc.

ps. bardzo przepraszam za bałagan który wcześniej czyniłem na forum. Dzięki wiadomości od admina dużo zrozumiałem i postaram się w przyszłości nie popełniać podobnych błędów.

zwiastun
06-03-2015, 11:42
Adres strony podajemy z www albo http, aby był klikalny - trudno się czasem zorientować, że jest podany.


1. Na stronie głównej przy slajdzie ze zdjęciem głównego newsa wyświetlają się obecnie 2 kolumny z "małymi newsami". Wcześniej była jedna.
Była jedna, bo tak miałeś ustawione w konfiguracji modułu. Przywróć poprzednie ustawienie.

Dodatkowo w prawej kolumnie w dziale "konsultacje społecznej" dodało 3 newsy bardzo małą czcionką bez zdjęć.
Nic nie dodało - to Ty spowodowałeś nieostrożnym grzebaniem w ustawieniach.
Nic się nie dzieje bez przyczyny.
I na nic się przydadzą przystępne rady, jeśli bezmyślnie będziesz zmieniać ustawienia, nie sprawdzając skutków wprowadzanych zmian.