PDA

Zobacz pełną wersję : wersje artykułow (historia wersji artykułu)



Adams7
02-04-2015, 12:24
Witam
Już o to pytałem ale może sięcoś zmienilo od poł roku
W Joomla 3.x wprowadzono wersje artykułow (historia wersji artykułu)
Czy jest jakis moduł/dodatek który umożliwia pokazania zmian na stronie frontowej, ewentualnie jak można to pokazać pod artykułem
(w jakich tabelach znajdę informacje o znienionej treści artykulów)


Pozdrawiam
Adam

zwiastun
02-04-2015, 15:13
Nie jestem programistą, ale gdy czytam tego typu posty (rzadko się pojawiają), to zawsze mam zasadnicza wątpliwość.
Jeśli chcesz wydobywać z bazy danych jakieś informacje i je prezentować w już działającym systemie, to albo masz wystarczające ku temu (choćby minimalne, ale jednak wystarczające kompetencje), albo ich nie masz. Jeśli masz, to raczej nie zadajesz takich pytań na forum. Dlaczego?
Jeszcze raz - nie jestem programistą, ale...
...skoro wiem, że jest kontrola wersji, to na pewno dane są rejestrowane w bazie danych, zatem zaglądam do bazy danych, gdzie bez trudu - jako laik nawet - odnajduję tabelę #__ucm_history. Jako że umiem co nieco logicznie myśleć, to znajduję jeszcze obok dwie tabele : #__ucm_base i #ucm_content, które - domyślam się, gromadzą dane dot. historii wersji.
Wcale nie muszę o to pytać na forum.
Mogę też podejść inaczej. Oglądam system plików Joomla i widzę tam katalog components, a w nim com_contenthistory. Tu akurat strzał trochę w pudło, bo komponent nie obsługuje strony frontowej, ale obsługuje zaplecze. Idę do administrator/components/com_contenthistory, przeglądam pliki w katalogu models (nie jestem programistą, ale co nieco wiem), gdzie również znajduję interesujące mnie informacje.
Przy okazji - oglądam wszystkie inne i mniej więcej wiem, jak się zabrać za oskryptowanie, żeby można wyświetlać te dane także od strony frontowej.