PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z odpaleniem kopii zapasowej strony lokalnie w xaamp



vmp
17-04-2015, 09:36
Witam,

Na wstępie zaznaczam, jestem "prawie zielony" jeżeli chodzi o joomla... :)
Dostałem przykaz zapoznania i zajęcia się stroną internetowa naszej małej firemki. Strona jest postawiona w joomla 2.5. Szef zażyczył sobie pozmieniać prawie wszystko.
Ze strachu przed położeniem strony poczytałem jak zrobić backup w akeeba. Chce odpalić ta kopie zapasowa lokalnie i na niej prowadzić zmiany.

Kopia zapasowa wykonana pomyśle, instalacja xaamp też. Baza mysql przerzucona poprawnie. Uzyłem akeeba kickstart wsio gitara . Wiec odpalamy strone i wuala najpierw pojawił się problem "error 404"
wygooglowałem iż muszę ustawić scieżkę w configu do strony ( chyba zrobiłem to dobrze ).
Teraz po wpisaniu adresu w przegladarce localhost/nazwastrony odpalaja mi się same napisy z artykułow etc. brak jakiegokolwiek wygladu/szablonow/grafiki.

Nie bardzo wiem gdzie robie blad.

Czyżbym musial coś jeszcze zmienić w configu ?
Proszę o pomoc

Ps. Jezeli moj temat jest umieszczony w złym dziale-proszę o przeniesienie

Pozdrawiam

zwiastun
17-04-2015, 12:17
wygooglowałem iż muszę ustawić scieżkę w configu do strony ( chyba zrobiłem to dobrze )
Pewno zrobiłeś dobrze, tylko źle wygoglowałeś. Niestety, Google, oprócz mnóstwa mądrości, poleca również mnóstwo głupot.
Przywróć wpis w ścieżce (czyli usuń, bo nic tam potrzebne nie jest).
Błąd 404 jest spowodowany nieodtworzeniem .htaccess.
Jeśli nie poleciłeś przy odtwarzaniu, by Akeeba Backup dokonał czyszczenia, zostal opuszczony jeden etap (usunięcie zbędnych już plików - .jpa i kickstart oraz przywrócenie z kopii .htaccess).
Masz pewno plik htaccess.bak. Zmień jego nazwę na .htaccess (zwróć uwagę na tę kropkę przed). W Windows to się da zrobić tylko, gdy się posługujesz jakims menedżerem plików, np. Total Commander))

superas
17-04-2015, 13:18