PDA

Zobacz pełną wersję : Szerokość Likeboxa FB, OSG Seminar - eksport PDF



jackos91
18-07-2015, 13:35
Witajcie! Zaznaczam, że jestem raczej początkujący. Gdybym umieścił temat jednak w złej kategorii przenieście proszę.
Tak, szukałem na forum. Używam szablonu JM Services, testowa strona beczkodance.cba.pl (http://beczkodance.cba.pl).



Chcę umieścić likeboxa o szerokości równej szerokości strony w okolicach stopki. W szablonie przygotowałem wg instrukcji z ebooka Sławomira Pieszczka odpowiednie pole w LayoutBilder, zainstalowałem moduł Simpl Facebook Module, przypisałem do pozycji, uruchomiłem, ustawiłem zadaną szerokość 1170 px (jak szerokość slidera u góry strony), wysokość 400 px i... likebox owszem ładnie się wyświetla, ale w domyślnych rozmiarach i jest za mały. Co ciekawe, gdy włączę ramkę to jej szerokość jest taka jak strony, ale wysokość już nie. Inne pluginy dają jeszcze gorsze efekty. Zmiana liczby wyświetlanych przez szablon flexibloków nic nie daje.
Chciałem zrobić też tak, żeby mieć pod newsami dwa flexibloki (reklama/własny kod HTML z logiem w jednym i likebox w drugim) i żeby ich szerokość była adekwatna do szerokości ich zawartości, ale też lipnie to działa. Dzieli dokładnie przez pół nic nie przeliczając (a opcja przeliczania jest włączona). Ale to jest mniejszy problem, rozchodzi się o niezmienialną szerokość likeboxa.
Zainstalowałem i skonfigurowałem moduł OSG Seminar Manager. Problem jest taki: na kurs zapisali się uczestnicy, zapisy były dozwolone tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Chcę wygenerować listę zapisanych w PDFie. Wyczytałem w FAQ twórców, że jest problem ze znacznikami <p> i trzeba zmienić w opcjach na <br> - zmieniłem. Podczas eksportu część kodu w { } działa poprawnie i wstawia rekordy, a część nie. Działają tylko kody powiązane bezpośrednio z kursami, a z użytkownikami już nie i ich nie podmienia na rekordy. Nie mam pojęcia jak to naprawić.

Kod tego szablonu PDF wygląda tak:

<h1><br /><br />LISTA UCZESTNIKÓW<br />