PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zaistalować Joomlę u siebie ?



NadCicho
11-03-2007, 17:11
Witam wszystkich serdecznie....
Jestem tu nowy i całkiem zielony... proszę wszystkich chętnych mi pomóc o wyrozumiałość jeśli moje pytania będą rozbrajające....
Jak postawić Joomlę u siebie na kompie... (mam wprawdzie zainstalowaną na darmowym serwerze gdzieś tam... ale...) Pytanie inspirowane jest chęcią szybkiego działania i możliwości próbowania i poprawiania wszystkiego co sie popsuło od ręki/szybko (a nie na serwerze gdzieś tam....on-line). Pragnę nauczyć się administrowania witryną ale chce (muszę) sporo jeszcze się nauczyć a ciągłe łączenie przez modem - to trochę uciążliwe (tnie impulsy).
Jeśli ktoś ma na to lekarstwo bardzo proszę o podpowiedź i krótkie porady jak to zrobić.
za poświęcenie uwagi mojej prośbie z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam ...
nadcicho@wp.pl

Dylek
11-03-2007, 18:15
Przeczytaj ten artykul (http://www.joomlapl.com/content/view/250/26/) i dzialaj - powodzenia.

NadCicho
11-03-2007, 18:56
Serdecznie dziękuje DYLEK... :>:D... dzięki tej wskazówce ruszę teraz szybciej z miejsca... nie wiem dlaczego wcześniej tego nie znalazłem ... jeszcze raz dziękuję

Dylek
11-03-2007, 19:06
Szukajcie a znajdziecie :)

NadCicho
11-03-2007, 19:50
jeszcze pytanko... po zainstalowaniu wedle pokazanego schematu... nie mogę się zalogować: root/krasnal... program odmawia dostępu.. jak to rozgryźć??

NadCicho
11-03-2007, 19:56
piórko jest zielone:)
....ale sygnalizator świeci się na czerwono:(

magdaa
11-03-2007, 20:40
zrestartować krasnala, kompa, sprawdzić, czy firewall nie blokuje itp ... jeśli nie ..... szukać rozwiązania problemu na forum krasnala lub w google to raz, dwa krasnal został podany, jako jeden z przykładów tego typu oprogramowania ... równie dobrze można posłużyć się innym tego typu na przykład: XAMPP, WAMP ...

NadCicho
13-03-2007, 18:56
w WinMySQLAdmin1.4 w pierwszej zakładce od lewej pokazuje że nie znalazł jakiegoś sterownika..:
"Not Found