PDA

Zobacz pełną wersję : Asynchroniczne ładowanie js



win3tou
30-09-2015, 11:43
Witam wszystkich.
Jestem początkującym uzytkownikiem joomla.Chciałbym na swojej stronie zastosować ładowanie asynchroniczne javascript. Teoretycznie wiem jak to zrobić lecz nie mogę znaleźć w pliku index.php mojej templatki ( być moze zmian chce dokonywać nie w tym pliku co trzeba :obojetny:) lini kodu w których mógłbym te zmiany zastosować.

np. ponizszy wiersz widze wchodząc w źródło strony (Ctr+U) zastanawia mnie jednak gdzie ta linijka kodu znajduje sie fizycznie na serwerze. Jak się do niej dostać?
<script src="/media/system/js/caption.js (http://forum.joomla.pl/view-source:http://edulans.pl/media/system/js/caption.js)" type="text/javascript"></script>

Pozdrawiam

zwiastun
30-09-2015, 14:15
Powinna się znajdować w pliku index.php w katalogu templates/twoj_szablin/

win3tou
30-09-2015, 20:28
Nie wiem czy oślepłem juz od wpatrywania się w ten kod index.php :blink:ale naprawdę nie widze lini odpowiedzialnych za te zmiany. Natowmiast w pliku offline.php takie linijki się znajdują.Zmiana jakiejkoliwiek wartości w tym pliku nie ma przełożenia na faktyczną zmianę na stronie.Na razię błądzę jak we mgle. ;f

zwiastun
01-10-2015, 10:18
Skąd ta linia ma się tam znaleźć, jeśli to Ty ja chcesz umieścić? Nie rozumiem - szukasz czegoś, co ma być dodane przez Ciebie.

idek
01-10-2015, 10:50
ja chyba rozumiem o co pyta win3tou -> domyślam się, że w podglądzie kodu strony widzisz taki link do JS tak?
jeśli tak, to jest on wczytywany wraz z całą sekcją HEAD i odpowiada za niego <jdoc:include type="head" /> i używają go pewnie jakieś dodatki z J! albo sam core

nie wiem co dalej chcesz zrobić, bo nie znam sie na JS, ale może wystarczy Ci dołożyć do templatki swojego JS? (zgaduj-zgadula :D)

win3tou
01-10-2015, 14:43