PDA

Zobacz pełną wersję : Nie można przenieść wczytanego pliku do katalogu /media



toadie23
12-03-2007, 23:45
Witam
Mam problem przy instalacji nowych komponentów. Przy próbie instalacji przez panel administratora z paczki na dysku wyświetla się następujący komunikat:


"Nie można przenieść wczytanego pliku do katalogu /media."Katalog media ma ustawiony chmod na 755, więc nie powinno być problemu.
Jestem początkujący jeśli chodzi o Joomlę, więc mam obawy przed ręczną instalacją komponentu. Co trzeba zrobić? Przepraszam, jeśli pytanie wyda się głupie, ale naprawdę mi na tym zależy, a sam nie jestem w stanie sobie poradzić.

Pozdrawiam :)

sogo
13-03-2007, 00:08
przynajmniej na czas instalacji zrób chmod.777. może o to chodzi :)
pozdr.

Marcin Sz.
28-07-2008, 15:41
Mam podobny problem jednak używam Joomla 1.0.15 IE, chmod'y ustawione na 777, jednak nawet gdy próbowałem zrobić tak jak jest to tutaj napisane: http://forum.joomla.pl/showthread.php?p=54100 próby doinstalowania dodatku a nawet wrzucenia pliku do Remository kończą się niepowodzeniem. Sądzicie że trzeba zgłosić sprawę do administracji hostingu?

zwiastun
28-07-2008, 15:49
Informacje, z których (nie wiem jak) skorzystałeś to bzdury podane przez dyletanta (nikt się na tym znać nie musi, ale skoro się nie zna, niech nie podaje, bo inaczej trudno go nie nazwać po imieniu!).
Jeśli serwer działa w bezpiecznym trybie, masz po prostu przerąbane i tyle. Częściowo możesz zaradzić niektórym problemom przy pomocy JoomlaXplorer. Joomla ma swoje wymagania, powtarzamy to do znudzenia. Proszę nie oczekiwać, że będzie działać dobrze w nieodpowiednim środowisku. Proszę też nie oczekiwać od administratorów, że będą to środowisko specjalnie dostosowywali do Joomla! Oni zwykle doskonale wiedzą, co robią, dlaczego włączają safe_mode

Marcin Sz.
28-07-2008, 15:59
Małe zdziwienie, nic nie robiłem więcej, usunąłem te bzdury (folder tmp) i działa ;) możliwe że jakieś problemy chwilowe po stronie serwera były.