PDA

Zobacz pełną wersję : Strona zablokowana - brak dostępu do panelu admina



romanpolaco
28-12-2015, 17:49
Witam wszystkich. Mam ogromny problem. Strona, którą się zajmuję przestała działać. Wpisując jej adres / adresy podstron mam informację

<html> strona zablokowana </html>
Nie mam dostępu do administratora. Po wpisaniu /administrator mam informację:

[Error : Błąd]
[404] File Not Found : Plik nie istniejePodany w zapytaniu URL /administrator/ nie został odnaleziony na tym serwerze.

Na serwerze wszystko wydaje się ok...

Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Czy mogłem ulec atakowi?

Jestem początkujący, niestety wcześniej nie wykonałem kopii strony...

Bardzo proszę o rady!

wojsmol
28-12-2015, 21:20
Napisz do admina hostingu z pytaniem czy strona nie została zablokowana.

romanpolaco
29-12-2015, 08:05
Hej @wojsmol, dzięki za odpowiedź. Dam znać jak dostanę info od admina hostingu.

moje
29-12-2015, 22:40
A przez przypadek ktoś nie usunął plików lub nie zmienił nazwy katalogu czy też uprawnień do niego (np. na 000)?

wojsmol
29-12-2015, 22:46
@moje Patrząc na
<html> strona zablokowana </html> to obstawiam robotę administratora hostingu:)

moje
29-12-2015, 23:03
Przerabiałem to. Podobnie to wyglądało, a przyczyna była specyficzna, bo zostały mienione uprawnienia na 000.

wojsmol
29-12-2015, 23:09
@moje Przez użytkownika,l czy admina serwera?

moje
29-12-2015, 23:38
Admina.

romanpolaco
30-12-2015, 08:37
Dzięki za odpowiedzi, wciąż czekam na info od właściciela domeny (moja strona jest subdomeną strony, którą zarządza gmina, a która jest administrowana przez prywatną firmę, więc droga jest długa).

@moje czy po odblokowaniu strony przez admina wszystko wróciło automatycznie do normy? Jaki był twój powód zablokowania?

Tor_
30-12-2015, 09:18