PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z doborem



Bestia
16-03-2007, 18:05
Witam,
jestem na forum bardzo początkujący... przeszukałem go jak mogłem ale na nurtujące mnie pytania nie znalazłem odpowiedzi.

Mam stworzyć serwis internetowy dla zawodników motocyklwoych z różnych dyscyplin i w związku z tym mam dużo pytań :D

Opisze wszsystko co chciałbym żeby się tam się znalazło a ktoś kto ma o tym pojęcie niech podpowie czy tak da się wykonać i na czym to wykonać (jakich komponentach czy modułach)?



1. Chciałbym żeby byłą możliwość wysyłania danych przez użytkowników niezarejstrowanych przez formularz (zdefiniowany przezemnie) na moj mail. Były by tam informacje odnośnie zawodnika - imie, nazwisko, wiek, dyscyplina, motor (marka/pojemnosc/rocznik/model) itd itd. + bardzo ważne możliwość załączenia do tego jednego zdjęcia (z określeniem limitu maksymalnej wielkości pliku np. 200KB - żebym póżniej poczty 3 dni nie odbierał :D)

Te wszystkie dane umieszczal bym na jednej przewidzianej do tego stronie gdzie było by dośc duze zdjęcie zawodnika a obok niego własnie te dane: imie, nazwisko itd. (chyba że da się to połączyć jakoś tak żeby zawodnik wypełniał forularz, bez przesyłania tego do mnie - tylko administrator musiał by zatwierdzić takie dane - jak zatwierdzi automatycznie są umieszczane na stronie określonej)

Wszystko rozgrywa się też o system wyszukiwania zawodników... Wypadało by żeby była możliwość podziału (i wyszukiwania) względem np. dyscyplin w jakich startuja (np. motocross, supermoto, ATV itd)

2. Przydała by się możliwość wrzucania zdjęć jakichś pod profilem zawodnika (np. loga sponsorów - żeby mógł wrzucić administrator np. ręcznie ale to wydaje mi się że da się zrealizować jakoś prosto np. zawodnik wysyła mi loga swoich sponsorów - ja zmienszam je sobie do jakichs tam wymiarów, wrzucam na serwer a pod jego profilem dodaje w postaci kodu html lub jakos podobnie)

i teraz najgorsze chyba...