sasiad
18-05-2016, 23:14
Witam,
Może ktoś z użytkowników będzie w stanie mi podpowiedzieć.
Używam dodatku "User Group FTW For Hikashop" aby podzielić użytkowników podczas rejestracji na 2 grupy (Hurt i detal).
W zarządzaniu dodatkiem, dodałem
Field name: grupaklientow
W HikaShop w Pola użytkownika, dodałem "etykietę" i skonfigurowałem jak w załączniku:
8761
Problem polega na tym, że chciałbym, aby pola
"Nazwa firmy" i Nr NIP" wyświetlały się i były obowiązkowe TYLKO jeśli użytkownik wybierze z rozwijalnej listy opcję "Firma".
Podpowie ktoś jak to ogarnąć?
Kombinuję i kombinuję, ale coś nie bardzo mi to działa :/
(korzystałem z "minimanuala" twórcy ale i tak nie mogę sobie poradzić).
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Może ktoś z użytkowników będzie w stanie mi podpowiedzieć.
Używam dodatku "User Group FTW For Hikashop" aby podzielić użytkowników podczas rejestracji na 2 grupy (Hurt i detal).
W zarządzaniu dodatkiem, dodałem
Field name: grupaklientow
W HikaShop w Pola użytkownika, dodałem "etykietę" i skonfigurowałem jak w załączniku:
8761
Problem polega na tym, że chciałbym, aby pola
"Nazwa firmy" i Nr NIP" wyświetlały się i były obowiązkowe TYLKO jeśli użytkownik wybierze z rozwijalnej listy opcję "Firma".
Podpowie ktoś jak to ogarnąć?
Kombinuję i kombinuję, ale coś nie bardzo mi to działa :/
(korzystałem z "minimanuala" twórcy ale i tak nie mogę sobie poradzić).
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam