PDA

Zobacz pełną wersję : Brak możliwości zalogowania do PA - Token



Alkath
28-06-2016, 13:11
Witam Wszystkich,
Od 2 dni mocuje się z moją stroną www.brzozowiana.pl (http://brzozowiana.pl) gdzie nie mogę się zalogować na PA. "Przekopałem" już tyle wątków które tylko cokolwiek mówiły o tokenie oraz o wygasłej sesji ile znalazłem w googlach ale nie ma tam rozwiązania problemu.
Próbowałem z ciasteczkami, z wyłączeniem cache w pliku konfiguracyjnym joomla ale nic...

przy próbie zalogowania się dostaje taki komunikat:
ostatnie żądanie zostało odrzucone ponieważ zawierało nieprawidłowy token bezpieczeństwa

Proszę o pomoc bo nie wiem co mam zrobić... Nie znam się kompletnie na SQL więc tego nie ruszałem poza optymalizacją i naprawą bazy ale to nie pomogło (też taka rada była)

Joomla jest zaktualizowana do najnowszej jaka wyszła.

Ma może ktoś jakiś inny pomysł co tu zrobić, żeby się dostać do PA??
Dziękuję

mjmartino
28-06-2016, 17:33
Hmm jaka przeglądarka ? jaka wersje J!
Co ostatnio robiłeś że taki problem wystąpił ?
Więcej szczegółów podaj, lub na prv namiary do strony z accesami.

Alkath
30-06-2016, 15:13
Przeglądarki wszystkie - chrome, ff,opera
Joomla! 3.5.1
PHP 5.4.45
HOST - linuxpl PRO
problem w tym, że nie instalowałem nic... zupełnie nic - dodawane były tylko art za pomocą komponentu K2 - od samego początku z niego korzystam.

generalnie to albo pokazywało, że sesja wygasła albo ostatnie żądanie itd...

zrobiłem downgrade do wersji 3.4.8 i teraz update do 3.5.1 - udało mi się zalogować i pomyślałem, że sprawdzę co będzie jak się wyloguję - wylogowałem i zalogowałem znowu. Później jeszcze raz i znowu się udało ale za 3 razem już wywaliło błąd o ostatnim żądaniu i tokenie i trzeba było 3x kasować index.php na końcu w przeglądarce żeby i dopiero jako 4 raz się udało i znowu jestem zalogowany.

Jakieś pomysły? Oczywiście mogę zrobić dostęp jeśli to pomoże w analizie problemu.

mjmartino
30-06-2016, 18:08
Podeślij namiary na prv zerknę, do phpmyadmin również ;)