PDA

Zobacz pełną wersję : Nagłówki h1 h2



martin50
23-08-2016, 13:15
Witam

Niedawno zabrałem się do tworzenia strony o roślinach http://rosliny.eu/ Gdy wchodzę w spis artykułów w danej kategorii to tytuł kategorii ma nagłówek h1 natomiast tytuły artykułów nagłówki h2 - i tu jest wszystko ok. Natomiast po przejściu do konkretnego artykułu chciałbym otrzymywać w znacznikach h1 tytuł artykułu. Wiem jak wyłączyć nazwę kategorii w artykułach ale to nie rozwiązuje mojego problemu bo nadal tytuł artykułu pozostanie w h2. Z punktu widzenia google nagłówek h1 ma większe znaczenie więc wydaje mi się to rozsądniejsze by w konkretnym artykule tytuł był w h1.

Być może to jest jakaś prosta sprawa, gdyż jestem początkujący w joomla. Proszę o poradę.

dawidryba11
23-08-2016, 16:47
Z jakiego szablonu korzystasz? Sprawdź czy przypadkiem nie nadpisuje komponentu com_content jeśli tak to wejdź fizycznie w te pliki i szukaj.

Nadpisania komponentu szukaj w folderze aktywnego szablonu.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

zwiastun
23-08-2016, 17:36
Skąd takie przypuszczenie? Czemu miałby nadpisywać? H2 to standardowe oznaczenie tytułów artykułów. Dla nagłówka h1 zarezerwowane są tytuły stron/pozycji menu.

mjmartino
23-08-2016, 18:44
Sprawdziłem Ci na stronie i masz poprawnie zachowaną hierarchie h1 -> h2

h2 nie jest standardowym oznaczeniem artykułów w pewnym sensie.

Tagi H1-h6 stosuję się w zależności od ważności contentu.

Mając np podpięty artykuł z menu to nazwa tego art. powinna się zaczynać od H1 bo jest najważniejsza rzeczą według mnie jak i według google.

Wszystko zależy jak sobie co skonfigurujemy u kolegi mamy

<h1>Rośliny cebulowe</h1>
<h2>Przebiśniegi Śnieżyczka</h2>
Gdzie Cebulowe to kategoria ale jeśli wyłączymy pokazywanie jej to wówczas art. powonień być najważniejszy i mieć znacznik h1 i zapewne oto chodzi @martin50

martin50
24-08-2016, 00:15