PDA

Zobacz pełną wersję : Poważna awaria na witrynie oraz w panelu administratora w zapleczu



Stantor
17-09-2016, 11:20
Dotychczas pracowałem na Joomli 2.5.28. zdecydowałem się dokonać aktualizacji do 3++ i niestety na stronie pojawiła się jakaś rakieta i esyfloresy. Chciałem powrócić do wersji 2.5. iokazało się, że dostęp do panelu administratora jest niemożliwy. CO ROBIĆ. PROSZĘ O POMOC. dodam, że nie jestem jeszcze orłem w posługiwaniu się Joomlą.

komodore
17-09-2016, 14:58
dostęp do panelu administratora jest niemożliwy
Zgłoś się do hostingu o przywrócenie dostępu.
Skoro masz kopię, to przeprowadź aktualizację w JAMP (http://jamp.joomla.pl).

Stantor
17-09-2016, 15:20
Kiedyś bawiłem się w JAMP-e do joomli 1.6 i przyznam, że chyba trochę zapomniałem. Jeśli chodzi o kopię to robiłem w panelu administratora i nie mam pojęcia jak się dobrać do niego i do kopi. Zapisałem sobie Waszą stronę- ciekawa.

komodore
17-09-2016, 15:32
Żebyśmy się dobrze zrozumieli, pisząc panel administratora masz na myśli zaplecze joomla?
Czy masz dostęp do panelu konta hostingowego (konta na serwerze, na którym jest joomla)?
Czy masz dostęp do ftp?
Jak robiłeś kopię?

Stantor
17-09-2016, 15:55
Tak chodzi o zaplecze Joomla. Wchodząc przez ftp przy logowaniu podaje mi błąd 505. Kopię robiłem w zapleczu joomla "Akeeba backup". Co do JAMP zapomniałem jak się w nim poruszać. Dopiero od niedawna zajmuje się stroną i jak wspomniałem w 1 poście nie jestem orłem. Na PW podam Ci dodatkowe namiary.

komodore
17-09-2016, 19:05
Bez dostępu do serwera tego nie naprawisz, dlatego (jak pisałem wcześniej) skontaktuj się z hostingiem lub z osobą, która udostępniła Ci miejsce na serwerze, o przywrócenie dostępu.

Stantor
17-09-2016, 19:25
No tak! trzeba czekać do poniedziałku, NETMARK nie pracuje w weekendy. Dziękuję za odpowiedzi i sugestie.

alex51
18-09-2016, 08:02
Dotychczas pracowałem na Joomli 2.5.28. zdecydowałem się dokonać aktualizacji do 3++ i niestety na stronie pojawiła się jakaś rakieta i esyfloresy
Obrazek z rakietą sugeruje mi Gantry Framework (http://www.rockettheme.com/templates/rockettheme-v3/images/gantry/gantry-rocket.png) i tu być może jest przyczyna problemu. Nie odpowiedziałeś na część pytania @komodore w sprawie pełnego dostępu do konta hostingowego. Do przeprowadzenia próby odzyskania strony w środowisku lokalnym może wystarczyć sam dostęp do bazy danych, czy do phpMyAdmina. Takie informacje powinieneś mieć udostępnione przez hosting w momencie zakładania konta. Jeśli zechcesz udostępnić mi na PW dostęp do bazy danych, to mogę spróbować pomóc.

Stantor
18-09-2016, 10:45
OK! Prześlę.

alex51
18-09-2016, 11:18
Pomogę w odtworzeniu strony.