PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana parametrów szablonu



kecajs
21-09-2016, 23:30
Szanowni Państwo,
bardzo proszę o wyrozumiałość, bo jestem nowicjuszem w tej dziedzinie. Do tej pory klepałem kod z palca (html, php, css) i zarządzanie stroną kojarzy mi się ze zmianą konkrentego parametru w kodzie. Mam taki szablon: http://demo5.ltheme.com/joomla/lt-anicare/ w wersji darmowej. Część ustawień jestem w stanie zmienić w opcjach konfiguracyjnych w portalu administracyjnym Joomli. Część chcę zmienić ręcznie i nie mogę się doszukać, gdzie te strony fizycznie się znajdują. Wiem, że Joomla trzyma artykuły w bazie danych, zainstalowałem nawet dodatek do FF - Firebug. Dzięki niemu udalo mi się określić, co mam zmienić, jednakże nie znalazłem nigdzie w folderze Joomli na serwerze pliku, w którym byłaby dana linijka. Chodzi mi o ustawienia szablonu, a nie artykułu, więc tak sobie myślę, że do samych artykułów nie mam się co pchać. Wiem, że szablon w wersji płatnej udostępnia slider, więc dograłem DJ-Image Slider. Próbujętakże przypisać do każdej z podstron inne tło nagłówka - jak to mam miejsce w wersji live - i z nich stworzyć pokaz slajdów, jednak mimo wskazania zdjęć tła, to nic się nie zmienia. Korzystam z Joomli! w wersji 3.6.2.
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki, konstruktywną krytykę, a także linki do materiałów, które warto przeczytać. Zdaję sobie sprawę, że pytania moje mogą być dla wielu z Was trywialne, ale proszę o zrozumienie, że dopiero zaczynam. Z kolei Internet pełen jest wszelakiego rodzaju treści dotyczącego Joomli, szablonów i konfiguracji. Dla laika ciężko jest przebrnąć przez materiał, o którym nie wiem, że jest pewny i godny zaufania. Dlatego też proszę o pomoc o wiele bardziej doświadczonych Użytkowników - czyli Was :)
Szakal

szydlak
22-09-2016, 00:09
Nie wiem dokładnie o co chodzi bo link nie działa a raz piszesz o artykułach raz o slajdach i nie wiadomo o co chodzi.

kecajs
22-09-2016, 10:32
W chwili obecnej link już działa.