PDA

Zobacz pełną wersję : Checkbox - contact_email_copy w komponencie com_contact - domyślnie zaznaczony



kompan
06-10-2016, 13:03
Witam,

obecne zaplecze to Joomla! 3.6.2

chcę aby na podstronie kontakt (komponent com_contact) kontrolka checkbox dotycząca wysyłania kopii wiadomości do nadawcy była domyślnie zaznaczona i użytkownik mógł ją sobie odznaczyć jeśli chce

fragment źródła z podstrony kontakt to:
<div class="control-label"><input type="checkbox" name="jform[contact_email_copy]" id="jform_contact_email_copy" value="1"/> <label id="jform_contact_email_copy-lbl" for="jform_contact_email_copy" class="hasPopover" title="Wyślij kopię do siebie" data-content="Kopia wiadomości zostanie przesłana na podany przez Ciebie adres e-mail."> Wyślij kopię do siebie</label>

domyślnie wyświetla się ta kontrolka niezaznaczona chcę to zmienić
w Joomla! 1.5 bez problemu wykonałem taką modyfikację, teraz mam kłopot aby znaleźć właściwy fragment kodu
nie mam tak dużego doświadczenia, dlatego proszę o informację, który plik/pliki należy edytować i jak zmodyfikować kod aby osiągnąć powyższy efekt

[proszę moderatora o przeniesienie tematu do działu Joomla! 3.x.x (http://forum.joomla.pl/forumdisplay.php?111-Joomla!-3-x-x) - nastąpiła jakaś pomyłka, że jest w dziale Joomla! 1.6 - 1.7 - 2.5.x (http://forum.joomla.pl/forumdisplay.php?86-Joomla!-1-6-1-7-2-5-x)]

moje
06-10-2016, 15:27
Musisz wykorzystać nadpisywanie szablonem, wtedy możesz zmodyfikować jak chcesz, kod odpowiedzialny za wyświetlanie formularza. Wszystko jest opisane na wiki.joomla.pl i dosc.joomla.org.

kompan
06-10-2016, 22:11
jak napisałem powyżej, nie mam tak dużego doświadczenia więc potrzebuję konkretnej informacji z rozwiązaniem,
które zmieni wartość domyślną dla checkbox 'contact_email_copy' aby domyślnie był wypełniony - coś w stylu value="1"
kiedyś wystarczyło edytować jeden plik contact.html.php i dla tego checkbox zmienić wartość value z 0 na 1