PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją Joomli 3.6.4/3.6.5



Kamcia
08-02-2017, 00:40
Witam,

mam problem z instalacją Joomli na serwerze hostit.pl. Po wrzuceniu plików przez FTP nie pokazuje mi się strona instalacyjna, a wywala błędy:

Warning: require(/.../libraries/vendor/composer/ClassLoader.php): failed to open stream: No such file or directory in /.../libraries/vendor/composer/autoload_real.php on line 12

Warning: require(.../libraries/vendor/composer/ClassLoader.php): failed to open stream: No such file or directory in /.../libraries/vendor/composer/autoload_real.php on line 12

Fatal error: require(): Failed opening required '/.../libraries/vendor/composer/ClassLoader.php' (include_path='.:/users/.shared/php56/pear') in /.../libraries/vendor/composer/autoload_real.php on line 12


Czy ktoś może zna przyczynę? Od razu mówię, że nie jestem programistą i nie znam się na php ;)Paczka z plikami ściągnięta ze strony Joomli (próbowałam 3.6.5 i 3.6.4)

wezykowski
09-02-2017, 09:12
Były jakieś pliki jak po raz pierwszy wszedłeś na FTP czy było pusto? Jeśli były to co się z nimi stało?
Czy pliki instalacyjne Joomla wrzuciłeś do głównego katalogu na FTP?
Jak wykasujesz wszystkie pliki instalacyjne i wywołasz adres swojej strony to co się pokazuje?

Kamcia
09-02-2017, 18:11
Plików nie wgrywałam do głównego katalogu, ponieważ na serwerze mam kilka stron i każda jest w swoim własnym podkatalogu, który potem jest podpięty do danej domeny lub subdomeny. W utworzonym podkatalogu nie było żadnych plików podczas wgrywania Joomli. Jak jest pusto to wyskakuje:

logo HOSTIT
Błąd 403
Odmowa dostępu.

wezykowski
09-02-2017, 23:00
A inne serwisy dały się zainstalować w innych podkatalogach, tylko Joomla się nie daje?

Stwórz jakiś prosty plik index.html lub index.php np z napisem "test", wrzuć go do tego podkatalogu i zobacz jak się prezentuje.