PDA

Zobacz pełną wersję : Strona żle działa na Macintosh-u



Ala_pocz
28-02-2017, 23:50
Witam, proszę o wyrozumiałość, jestem początkująca w tworzeniu stron. Moja strona po przeniesieniu na hosting wyświetla się w miarę prawidłowo na większości wyszukiwarek oprócz Safari na komputerach Macintosh. Działają linki zewnętrzne i odnośniki do artykułów, ale nie działa menu - źle się wyświetla i nie działa. Adres strony: psp.zawadzkie.pl
Proszę o pomoc i z góry dziękuję
Alicja

qrdziel
01-03-2017, 00:45
Wiem, że każdy kiedyś zaczynał. Zapamiętam tą stronę do końca życia.
Na początek proponuję wykorzystać gotową templatke. W sieci jest dużo darmowych o przyjemnym designers.
Strona źle wygląda na smartfonach.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

qrdziel
01-03-2017, 13:57
dla szkół powstał specjalny program dotyczący dostępności takich stron:
http://dostepny.joomla.pl/

Ala_pocz
02-03-2017, 00:12
Witam,
dziękuję za odpowiedź. bardzo ciekawy odnośnik, szkoda, że nie natrafiłam wcześniej - jak rozumiem, można tam pobierać pakiety startowe, a ja już mam stronę w oparciu o inny pakiet i na razie nie chciałabym zmieniać, sporo się przy tym napracowałam. Wykorzystałam i zmieniłam nieco szablon JM Seervices, bardzo mi się podobał, podobno dostosowany do urządzeń mobilnych. W każdym razie termin oddania strony do użytku już mi minął i bardzo mi zależy na tych komputerach Macintosh, bo u nas w szkole niektórzy takie mają i nie działa to menu... Strona zachowuje się tak, jak zachowywała się początkowo po przeniesieniu na hosting, zanim dostosowałam plik .htaccess i plik konfiguracyjny - potem już działało dobrze, właśnie oprócz tych Macintosh-ów. Nie wiem, czy mam coś zmieniać jeszcze w tych plikach i jak, czy też to jest jakoś związane z oprogramowaniem tych Mac-ów, czy w ogóle jest szansa, że bez zmiany templatki zadziała?
Z góry dziękuję za dalsze podpowiedzi...
Alicja

- - - Updated - - -