PDA

Zobacz pełną wersję : Przekierowanie mojej strony na home.pl



Radek Figas
23-03-2007, 21:42
Witajcie, potrzebuję pomocy. Wykupiłem domenę na home.pl. Korzystam z usług zewnętrznego serwera, na którym zainstalowałem Joomla 1.0.11.pl (pakiet instalacyjny ściągnąłem z www.joomla.pl). Nie mam doświadczenia w tworzeniu stron (dopiero się uczę wszystkiego). Zdołałem zapoznać się ze ściąganiem szablonów stron oraz zacząłem edycję kontaktu (wpisałem dane swojej firmy). W pewnym momencie, po przejściu do panelu administratora, moja strona została przekierowana na home.pl. Wyłączyłem wyszukiwarkę i ponownie spróbowałem wejść na moją witrynę (wpisywałem adres ręcznie), niestety proces się powtórzył. Kontaktowałem się z właścicielem serwera, który stwierdził, że spotkał się z tym poraz pierwszy, choć ma wielu klientów, którzy korzystają z oprogramowania joomla. Zasugerował abym zapytał na forum joomla, co też powyższym cznię. Nie mam zielonego pojęcia co się mogło stać. Czy ktoś spotkał się wcześniej z takim problemem? Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.:)

stone
25-03-2007, 20:25
Czyli teraz po każdym wywołaniu nazwy domeny przekierowywuje na home.pl?
A jak łączysz się przez adres bez domeny, tylko tez stary?
Jak masz ustawione live_site w pliku configuration.php

Radek Figas
26-03-2007, 15:36
Witam, w pliku configuration.php odnalazłem informację: $mosConfig_live_site = 'http://www.pe-gaz.kolobrzeg.pl
Jest to prawidłowy adres mojej strony. Nawiązałem kontakt z operatorem w home.pl, który stwierdził, że choć wykupiłem u nich domenę, to oni nie mają wpływu na to, ponieważ moja strona funkcjonuje na serwerze zewnętrznym. Natomiast administrator serwera na moją prośbę o pomoc przysłał mi informację następującej treści:
[I][I]Witam,
w tym czasie nie były prowadzone prace na serwerze, tym samym nie jest
możliwe, aby była to kwestia oprogramowania po stronie naszego serwera.
Jomla to bardzo rozbudowany serwis, wiele iterakcji dzieje się tam bez udziału