PDA

Zobacz pełną wersję : Edycja treści strony w różnych miejscach (bootstrap)



mikra
23-08-2017, 09:07
Witajcie.
Jestem jeszcze trochę początkujący.

Mam swój szablon strony. Wiem jak mam go zainstalować,
wiem, ze żeby wyświetlić treść artykułu to trzeba wstawić kod <jdoc:include type="component" /> do pliku index.php.

Dlatego mam pytanie do doświadczonych użytkowników tego forum:

mój szablon jest oparty o bootstrap i ma budowę poziomą, czyli klikając w odpowiedni link w menu przenosi mnie na odpowiednią cześć strony.

Jak mogę zrobić, żeby edytować treści na tych "poziomach"?
co miałbym wstawić w kodzie strony, żeby tam wstawić odpowiedni np artykuł?

Dzięki za wszelkie popowiedzi

Adam

Bazyl
23-08-2017, 09:10
Cześć,

pewnie masz stronę One Page, a treści do których przewija się strona są w modułach.
Link do strony?

mikra
23-08-2017, 22:37
Tak dokładnie, wszystko jest na jednej stronie. Strona jest postawiona na razie na lokalnym serwerku. Na pewno jest możliwości, żeby edytować poszczególne treści. Tylko jak ?

Bazyl
23-08-2017, 22:51
Tylko jak ?

Skoro tylko Ty ją widzisz, to jak można Ci pomóc?!

zwiastun
24-08-2017, 00:10
Zaloguj się na stronie forntowej. Po zalogowaniu powinny się pojawić ikony edycji modułów.

mikra
24-08-2017, 07:23
Witajcie.
Mam własny szablon, więc tam nie pojawią się ikony edycji modułów.
Moja strona wygląda prawie tak:
https://zapodaj.net/28bed31992d96.jpg.html

Cały czas chodzi mi o to, żeby edytować treści na stronie np na tych poziomach: O nas , Realizacja, Kontakt.

Robiłem już strony oparte o Joomle, wiem jak zrobić stronę, na której treść artykułów ładuje się w jednym miejscu.
A jak zrobić, żebym mógł edytować treści w różnych miejscach?

Pozdrawiam

Bazyl
24-08-2017, 09:29
Masz własny szablon i nie wiesz, co i jak wyświetlasz?!?!?!
Albo wystawiasz to na jakimś serwerze i pokazujesz, albo daj spokój...

mikra
24-08-2017, 09:38