PDA

Zobacz pełną wersję : Problem Z joom fish



smoku114
26-03-2007, 09:28
Witam
Mam problem chciałbym zamieścić na stronie tłumaczenie i tu sie pojawia problem :
chce żeby na stronie były widoczne tylko przetłumaczone części( bo jeszcze wszystkiego nie przetłumaczyłem) a nie całość tzn: to co jest przetłumaczone sie pojawia + to co nie przetłumaczone w języku polskim(tak jest aktualnie).Jest możliwość tego ukrycia ?
Jak?
Jestem troche zielony i proszę o bardzo łopatologiczne wytłumaczenie:) . Bardzo proszę o pomoc. i z góry dzięki.

Wiktor
26-03-2007, 09:35
Komponenty -> Joomfish -> Configuration ->
What to show if ...
no translation is available? : Default text
Default text: do przetlumaczenia

smoku114
26-03-2007, 09:45
no fajnie, do tego doszedłem sam, ale nie przetłumaczone linki w menu nadal mi sie pokazują po polsku a chce żeby po wybraniu języka już sie nie wyświetlały :(

Wiktor
26-03-2007, 10:39
Zatem wydaje mi się że jest to niemożliwe, hmm.. po wyłączeniu publikacji przetłumaczonej pozycji w menu, w jej miejsce pojawia się ta pozycja w menu po polsku, chyba że jest jakiś sposób w samym php

germanska
03-11-2007, 20:44
Czy ostatnia wersja joomfish jest jeszcze "niedorobiona"`?
mam wersję Joomla! 1.0.13 JIE-utf8 ale w joomfish nie pokazują się flagi (images) tylko dropdown liste albo row z wyrazami. Czy ktoś wie, jak rozwiązać ten problem?

bosseq
18-02-2008, 00:30
odwieczny problem, czytam na różnych forach co z tym zrobić i nikt jeszcze nie odpowiedział na to pytanie ! ehhh

inkos
18-02-2008, 00:45
odwieczny problem, czytam na różnych forach co z tym zrobić i nikt jeszcze nie odpowiedział na to pytanie ! ehhh