PDA

Zobacz pełną wersję : Wieczny błąd 403



Moteke
20-03-2018, 23:10
Dzień dobry,

Mam problem, którego od dłuższego czasu nie mogę rozwiązać. Od razu dodam, że w Joomla jestem dość początkujący, więc rozwiązanie tego problemu mogło mi jakoś umknąć.
Otóż próbuję przenieść serwis z domeny xyz.pl na subdomenę cos.xyz.pl. Baza danych jest ta sama, pliki przeniosłem z domeny do plików subdomeny, zmieniłem w pliku configuration.php adres witryny ($mosConfig_live_site) na subdomenę i wydaje mi się, że wszystko powinno działać. Oczywiście ścieżkę absolutną też zmieniłem tak, aby docierała do aktualnej lokalizacji plików, ale to raczej nie w tym problem. Przy próbie wejście na witrynę otrzymuję błąd 403 - odmowę dostępu. Dane do bazy danych działają, configuration.php skonfigurowałem i za nic w świecie nie mogę zrozumieć w czym jest problem. Dodam, że te same pliki ze zmienionym configuration.php normalnie działają na domenie, a na subdomenie jest już zawsze odmowa dostępu.

Proszę o jakieś wskazówki lub rozwiązanie problemu.

siristru
21-03-2018, 02:34
Jeśli tylko chcesz mieć stronę na subdomenę - to wystarczy, że przekierujesz subdomenę na folder gdzie już jest zainstalowany system.
Nie trzeba przenosić żadnych plików... chyba, że to ma być kopia strony, w znaczeniu nowy system ale bazujący na poprzednim.

Nie musisz ustawiać live_site w configuration.php

Błąd 403 to odmowa dostępu. To raczej ma związek z ustawieniami twojego serwera... albo htaccess albo chmod katalogu gdzie jest kopia strony.

Moteke
21-03-2018, 07:53
Tak to ma być kopia strony. W pliku htaccess nic specjalnego nie ma, a chmod katalogu jest dobrze ustawiony.

marek9
21-03-2018, 09:45
Taki błąd miałem , ale zazwyczaj był oto w google chrome

siristru
21-03-2018, 13:08
A używasz może Admin Tools?

Moteke
21-03-2018, 14:14
Nie, nie używam

adam.lachut
21-03-2018, 20:42