PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc przy responsywności slidera i pozostałej grafiki



Justyna Zięba
20-08-2018, 16:42
1.Witam na mojej stronie http://masaz-moc-dotyku.pl nie działa responsywność slidera i pozostełej grafiki. Nie jestem programistą i mam słabe pojęcie w tym temacie. Potrzebuję wskazówek i pomocy przy ewentualnej zmianie. Treść menu wyświetla się poprawnie. Czy znajdzie się jakaś dobra i fachowa duszyczka? Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

2.Strona była robiona w 2012. Niektórzy doradzają aby zrobić ją od nowa na word pressie. Zależy mi w przyszłości na dużej elastyczności w zarządzaniu treścią i grafiką. Rownież możliwość sklepu. Co uważacie?

Jac
20-08-2018, 23:10
Lepiej było by zmienić szablon na lepszy od tego, który masz obecnie. Wybrać jeden z wielu darmowych. To powinno rozwiązać najszybciej problem responsywności.

A jakie argumenty podają, żeby stronę zrobić od nowa, ale na WordPressie?

Justyna Zięba
21-08-2018, 11:49
Dzięki za odpowiedź.

Jakie argumenty? Że jest bardziej prosta i dostępna w zmianach dla osób słabo zaawansowanych. A idąc dalej to pewnie kwestia co komu bardziej pasuje do jego potrzeb i indywidualnych preferencji, albo umiejętności. Pozdrawiam

zwiastun
21-08-2018, 12:10
Że jest bardziej prosta i dostępna w zmianach dla osób słabo zaawansowanych.
Prostszy - tak. Mniej skomplikowany panel administracyjny, bo mniej możliwosci konfiguracji.
Dostepna w zmianach - bajka dla maluczkich. Dopóki nic nie musisz zmieniać, to jest dostępna, bo myślisz że sobie łatwo zmienisz.
Skoro używasz systemu od lat, nie radzę przenosić się na inny. Natomiast konieczne jest odświeżenie witryny, aktualizacja oprogramwania. Teraz to już złożone dzialanie (witryna ma sporo lat, jest chyba jeszcze na Joomla 1.5 z 2012 roku, a mamy 6 lat później i wydanei 3.8.11 (jakieś 60 wydań więcej).

Prawdziwy argument przemawiajacy za wspomnianym systemem to argument nieuczciwej konkurencji: "zagarnijmy cały rynek, będzie dla nas więcej zleceń".

Justyna Zięba