PDA

Zobacz pełną wersję : Usunięcie elementu na karcie produktu i kilka pytań dodatkowych - Virtue Markt



zmienna_zalezna
29-03-2019, 22:20
Cześć, jestem totalnie zielona, jeżeli chodzi o Joomla Virtue Markt, a życie mnie postawiło przed zadaniem wprowadzenia drobnych zmian. Czy moglibyście mi podpowiedzieć, w którym miejscu szukać pliku, w którym mogę usunąć fragment kodu odpowiedzialny za wyświetlanie opisu kategorii na karcie produktu i jak on może się nazywać? Mam dostęp do ftp.

Druga sprawa - z tego co widziałam na tutorialach wersja, z którą mam do czynienia różni się sporo od tych przedstawionych na napotkanych przeze mnie tutorialach. Z tego co widzę w panelu nie mam możliwości instalacji rozszerzeń - czy to oznacza, że mam ograniczone uprawnienia? Nie widzę też takich podstawowych elementów jak pole edycji meta title i description dla strony głównej czy kategorii. Z czego to może wynikać?

Jeżeli ktoś jest w stanie coś mi podpowiedzieć to bardzo proszę o pomoc.

zmienna_zalezna
29-03-2019, 23:06
Aha, zapomniałam jeszcze dopytać o edycję kodu samej kategorii - gdzie można znaleźć właściwy plik?

siristru
30-03-2019, 13:34
Hmmm.. piszesz w dziale dla Joomla 1.5... toż to staroć prehistoryczny... czy na pewno masz tą Joomlę i pasującego do niej VM??
Bo jeśli tak... to niestety chyba nie bardzo można już pomóc.... bo to archeologia :)

Dobra, zacznijmy od sprawdzenia wersji. Aktualna wersja to VM 3.4.2.

O ile pamięć dobrze służy to wszelkie rozszerzenia dl VM instalowane są przez instalator główny w Joomli. Nie przypominam sobie wewnętrznego instalatora (a przynajmniej w aktualnej wersji).
Może daj linka do tego tutka, zobaczę o co chodzi :)

W aktualnej wersji dane do meta są widoczne od razu po wejściu w kategorię: http://prntscr.com/n51tsn

Plik odpowiedzialny za widok karty produktu znajduje się tutaj:

ROOT/components/com_virtuemart/views/productdetails/tmpl/default.php