PDA

Zobacz pełną wersję : Błąd PHP 7.3 continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use



Cinkowsky
01-08-2019, 22:40
Pojawia mi sie komuniakt "Warning: "cotinue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/server780906/ftp/_wizytowka_/public/plugins/system/helix3/core/classes/menu.php on line 89".

Czytałem, że jest to błąd PHP w wersji 7.3 i trzeba podmienić jakiś kod, tylko, że ja jestem w tym kompletnie zielony. Nawet nie wiem skąd go wziąć i czym go edytować.

Mógłby ktoś mi w punktach napisać jak dokładnie to naprawić?


Joomla 3.9.10
Php 7.3

siristru
02-08-2019, 03:23
1. To nie błąd tylko ostrzeżenie, nie powoduje awarii w działaniu skryptu. Co oznacza, że komunikat ten można ukryć... ale można też spróbować naprawić.
2. Komunikat wskazuje plik systemu Helix 3 (framework Joomla) za który odpowiedzialny jest deweloper Joomshaper. Można to im zgłosić by naprawili.
3. Znamy komunikat ale nie wiemy co zawiera owa linia 89 w tym pliku, możesz zacytować?

Poza tym "cotinue"??? Wygląda raczej na literówkę niż błąd. Zmień w tym pliku to słowo na "continue" i sprawdź czy ostrzeżenie nadal występuje.

Cinkowsky
02-08-2019, 11:15
*z jakiegoś powodu zjadło mi tam "n"- jest dobrze*

Bardzo bym chciał podać co się tam znajduje, tylko, że mam o tym zerowe pojęcie. Nie mam szkoły w tym kierunku, a chciałem tylko zrobić prostą stronę.
Nie wiem gdzie szukać tych plików, jak je edytować itp. Wiem to co się sam nauczyłem.

W miejscu komunikatu powinny pojawić się 2 artykuły (Nie zawsze pojawia się ten komunikat)
Ta strona nie ma być perfekcyjna, więc jak mogę z poziomu joomli to wyłączyć to nie ma problemu.

Ja tylko chcę by było dobrze, więc jakbyś mógł to mógłbyś mi pomóc?

Victor-holiday.pl

siristru
02-08-2019, 12:19
Napisz do mnie na PW - pomogę :)

tomek892
05-03-2022, 08:38