PDA

Zobacz pełną wersję : [Rozwiązane] pola dodatkowe w formularzu kontaktowym



Robbi777909
24-01-2020, 13:34
Witam,
1.) Interesuje mnie zmiana orientacji pól dodatkowych w formularzu kontaktowym. Standardowo są orientacji z góry na dół, a chciałbym aby były orientacji poziomej w takiej formie jak ikonki wersji joomla pod edytorem tego formularza.
2.) W jaki sposób mogę pola dodatkowe przypisać do różnych kontaktów? - nie dla wszystkich kontaktów (to jest łatwe:)) tylko powiedzmy dla niektórych :)

siristru
24-01-2020, 14:29
1.) Interesuje mnie zmiana orientacji pól dodatkowych w formularzu kontaktowym. Standardowo są orientacji z góry na dół, a chciałbym aby były orientacji poziomej w takiej formie jak ikonki wersji joomla pod edytorem tego formularza.

Można to zrobić przy pomocy CSS. Ale to już trzeba konkretnie dla danego projektu.


2.) W jaki sposób mogę pola dodatkowe przypisać do różnych kontaktów? - nie dla wszystkich kontaktów (to jest łatwe) tylko powiedzmy dla niektórych

1. Przypisz kontakty (Wizytówki) do danej kategorii.
2. Utwórz grupę lub grupy pól.
3. Utwórz pole i przypisz je do określonej grupy i kategorii: http://prntscr.com/qsanf8 W ten sposób pola dodatkowe będą dostępne tylko dla kontaktów w danej kategorii.

Robbi777909
24-01-2020, 17:38
Super dziękuję, mniej więcej się udało. W menu mam dwa moduły kontaktów. Jeden pod nazwą Kontakt i drugi pod nazwą Centrum pomocy technicznej. W module Centrum pomocy technicznej są kontakty odnośnie awarii sprzętowej, jak i awarii programowej. Pola dodatkowe są przygotowane tylko i wyłącznie dla awarii programowej, a nie dla sprzętowej. Dzięki zastosowaniu w/w podpowiedzi udało mi się wyeliminować pola dodatkowe z wszystkich kontaktów w obydwu modułach i przypisać pola dodatkowe tylko do jednej kategorii - czyli awarii programowej. Jak już tego dokonałem to w module Centrum pomocy technicznej zostały mi tylko kontakty z kategorii awarii programowej, natomiast kontakty z kategorii sprzętowej mi zniknęły.

A teraz fakty z kategorii sprzętowej:
- wizytówkę przypisałem do kategorii sprzętowej
- kategorię przypisałem dla "bez nadrzędnej"
- pozycja menu"Centrum pomocy technicznej" ma zrobiony typ: jedna kategoria kontaktów - i tutaj jest pies pogrzebany, a nie wiem jak zrobić typ jednej pozycji do wielu kategorii kontaktów.

czy jest na to jakiś sposób?

siristru
24-01-2020, 18:02
pozycja menu"Centrum pomocy technicznej" ma zrobiony typ: jedna kategoria kontaktów - i tutaj jest pies pogrzebany, a nie wiem jak zrobić typ jednej pozycji do wielu kategorii kontaktów.

Nie można nic zrobić - pozycja pokazuję jedna, wybraną kategorię kontaktów.

Rozważ raczej reorganizację menu na menu rozwijane i utwórz strukturę:

Centrum pomocy technicznej
|- Awarie sprzętowe
|- Awarie programowe

Robbi777909
25-01-2020, 18:51
Tak czułem. Tego właśnie chciałem uniknąć :). Dziękuję siristru - możesz zamkąć temat :)