PDA

Zobacz pełną wersję : Safe Mode Patch 1.0.12 - łatka z Holandii



old_komodorowiec
04-04-2007, 13:33
Jakby ktoś tego szukał, to Holendrzy zrobili modyfikacje w safe mode patchach do poprzedniej wersji i podobno czasem to działa z 1.0.12:

http://superdaantje.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,12/Itemid,10/
(trzeba się zarejestrować przed ściągnięciem)

Nie znam się , nie wiem jak to działa ale przystępuję do testów:D.

old_komodorowiec
04-04-2007, 14:34
no niestety - nie dość że rozwaliło mi menu administratora

(Fatal error: Call to undefined function: jossecuritycheck() in .../administrator/modules/mod_quickicon.php on line 88 )to komponenty dalej nie chcą się instalować :(
(Unrecoverable error "PCLZIP_ERR_READ_OPEN_FAIL (-2)")

Włączenie FTP Assist sprawiło że coś się ruszyło ale...
Failed to move uploaded file to /media directory.

I nie wiadomo o co chodzi be folder media mam na 777

old_komodorowiec
04-04-2007, 16:02
W końcu instalacja ruszyła przy instalowaniu już z katalogu na serwerze (nie z e skompresowanego pliku), ale i tak jest problem bo instalator stwierdza że jakiś inny komponent używa jakiegoś folderu, pomimo że wszystkie komponenty odinstalowałem.
Komponent wygląda na zainstalowany ale zamiast katalogów (instalowałem SOBI)) wyświetla się :

Warning: main(.../components/com_sobi/sobi.php) [function.main (http://www.infobrokering.pl/importerzy/function.main)]: failed to open stream: Permission denied in .../index.php on line 235

Fatal error: main() [function.require (http://www.infobrokering.pl/importerzy/function.require)]: Failed opening required '/home/..../components/com_sobi/sobi.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/..../index.php on line 235

Konkluzja z całej zabawy:

Przed instalacją Joomli skończ studia informatyczne.

zwiastun
04-04-2007, 17:27
Nie, konkluzja jest znacznie prostsza:
Instalować Joomla w środowisku spełniajacym wymagania Joomla!