PDA

Zobacz pełną wersję : [Rozwiązane] Unite Slider i multilanguage



Marko61
10-11-2020, 14:53
Kochani POMOCY?
Nie jestem programistą czy informatykiem ale klikam w Joomlę od v.1.5 Oto mój problem:
Joomla 3.9.22, quickstart Helix3 (bo go lubię), instalacyjne multi EN-PL-DE i Unite Slider 5.0.16 (kupny). Wszystko działa we wszystkich językach i teraz tak:

zapodałem sobie templatę, dostałem solo i w wersji quickstart czyli:
Instalacja z JPA - Joomla 3.9.1 quickstart z Helix3, templata LT-Optik, Unite Slider itd. w wersji naturalnie angielskiej bez ML.
Wszystko zaktualizowane, dorobiłem multi EN-PL-DE znaczy mena, moduły, pluginy itd. itp. wszystko działa z wyjątkiem Unite Slider.
Ni hu hu, slajder działa TYLKO PO ANGIELSKU! pozostałe duplikowane moduły choćby nie wiem co "zimne".
Na czystej instalacji z Helix3 i multilanguage wszystkie moduły (duplikowane oczywiście ręcznie) działają bez problemów, każdy w swoim języku i ze swoim slajderem.

Kupiłem se już sznurek bo chyba pójdę się powiesić. Skończyły mi się pomysły. Obgooglałem co tylko udało mnię się znaleźć po polsku, niemiecku i angielsku.
Jeśli przychodzi komuś coś do głowy to był bym wdzięczny. Oczywiście wszystkie nakładki, przekładki, instalacja pupupół na pupupół, baza na bazę i inne pomysły przerobiłem

Marko61
10-11-2020, 22:33
Dodam tylko, że chodzi o ten element:
9885




czyli pytanie (bo pewnie nie znam wszystkich odpowiedzi) dlaczego moduł w jednym języku startuje a jego duplikat w innym nie :podstep:

siristru
11-11-2020, 18:27
dlaczego moduł w jednym języku startuje a jego duplikat w innym nie

Sprawdziłeś generowany URL i jaki przedrostek języka w nim występuje?

Zawsze możesz też spróbować Advanced Module Manager i tam spróbować przypisać moduł dla języków.

I jeszcze do sprawdzenia kwestia konfiguracji modułu. Czy nie masz aby osobnych kategorii dla artykułów w różnych językach? Może w strukturze artykułów tkwi problem?