PDA

Zobacz pełną wersję : Wyskakujący pusty sbox na stronie.



greg101
13-11-2020, 19:05
Witam
zrobiłem aktualizacje joomli do wersji 3.7.5 i posypało się parę rzeczy zmieniła się czcionka na stronie i wyskakuje puste okno po każdej reakcji,
strona:
pshdk.pl
co może być przyczyną jestem amatorem w tej dziedzinie stronę aktualizuje o nowe artykuły.

Bazyl
13-11-2020, 21:43
Cześć,

wychodzi na to, że aktualizacja nadpisała jakieś ustawienia...
Wyłącz wszystkie moduły i sprawdź czy popup zniknie.
Jeśli zniknie - włączaj po kolei, zobaczysz który to.

greg101
14-11-2020, 13:21
Wyłączyłem wszystkie moduły i dalej wyskakuje popup.
Próbowałem znaleźć przez "zbadaj element" kod strony ale nic mi to nie mówi gdzie szukać tego problemu.
Jaki dodatek, moduł lub coś innego może powodować podobny problem.

siristru
14-11-2020, 16:36
W kodzie strony pojawia się odniesienie do squeezbox a w nim obrazek: http://pshdk.pl/images/otwarcie_zamku1.jpg czy to coś Ci przybliża?

Czcionka strony, sprawdź czy używasz rozszerzenia korzystającego z cufona (takie coś do przerabiania czcionek na bardziej fikuśne).

Najwyraźniej rozszerzenia na Twojej stronie nie są kompatybilne z wersją Joomli jaką posiadasz.

greg101
19-11-2020, 19:38
Możesz mi powiedzieć gdzie znajdę kod strony z tym wpisem http://pshdk.pl/images/otwarcie_zamku1.jpg bo przejrzałem już chyba wszystkie pliki html, php i nie znalazłem nigdzie tego odniesienia albo który dodatek, moduł, komponent powoduje ten wpis.
Co do czcionki to zmieniła się po tym jak wyłączałem komponenty i moduły w celu naprawy zaplecza strony tzn. przestały działać funkcje edycji i dodawania artykułów, jak zaczęły działać to mi wystarczyło ale wchodząc na stronę kłuje w oczy ten squeezbox i czcionka więc postanowiłem bawić się dalej.