PDA

Zobacz pełną wersję : [Rozwiązane] Intro image poniżej tytułu



majan
17-05-2022, 11:34
Witam,
we wcześniejszej wersji joomla intro image było zawsze wewnątrz artykułu, w joomla 4 widzę, że intro image jest powyżej tytułu. Czy jest jakaś szansa by to zmienić?

/majan

siristru
17-05-2022, 12:35
Tak... ale to może zależeć po prostu od szablonu.
Prostym sposobem jest nadpisanie widoku artykułu szablonem.
Czy robiłeś to kiedyś sam? Jak nie to Cię poinstruuję.

majan
17-05-2022, 14:09
Przyznam się bez bicia, że nie mam doświadczenia w nadpisywaniu widoku artykułu czy nawet samego szablonu. Cały szablon tworzę w TeampleToaster potem go importuje i ewentualnie poprawiam kodowanie w CSS. Gdybyś mógł pomóc, to będę wdzięczny. Możemy ewentualnie zgadać się PRIV

/majan

siristru
17-05-2022, 15:13
To prosta sprawa :)

Sprawdź czy masz plik w lokalizacji:

ROOT/templates/<twoj-szablon>/html/com_content/article/default.php

Jeśli nie masz to skopiuj go tam z lokalizacji:

ROOT/components/com_content/tmpl/article/default.php

Blok odpowiedzialny za wyświetlenie obrazka głównego artykułu:


<?php echo LayoutHelper::render('joomla.content.full_image', $this->item); ?>

A blok tytułu:


<?php if ($params->get('show_title')) : ?>
<div class="page-header">
<<?php echo $htag; ?> itemprop="headline">
<?php echo $this->escape($this->item->title); ?>
</<?php echo $htag; ?>>
<?php if ($this->item->state == ContentComponent::CONDITION_UNPUBLISHED) : ?>
<span class="badge bg-warning text-light"><?php echo Text::_('JUNPUBLISHED'); ?></span>
<?php endif; ?>
<?php if ($isNotPublishedYet) : ?>
<span class="badge bg-warning text-light"><?php echo Text::_('JNOTPUBLISHEDYET'); ?></span>
<?php endif; ?>
<?php if ($isExpired) : ?>
<span class="badge bg-warning text-light"><?php echo Text::_('JEXPIRED'); ?></span>
<?php endif; ?>
</div>
<?php endif; ?>

Odpowiednio przenieś linię z obrazkiem tam gdzie Ci to pasuje. Kod dla Joomla 4.

majan
17-05-2022, 18:20