PDA

Zobacz pełną wersję : Captcha przestała działać



700jaaa
21-11-2023, 14:39
Mam witrynę na Joomla 3.5.7
Przy rejestracji nowych użytkowników captcha nie działa - "kręci się w kółko".
Generowałem nowe klucze witryny i poufny - nie pomaga podmiana.
Jak to można ewentualnie naprawić, przeinstalować?
Proszę pomóżcie.

rkonik
21-11-2023, 22:25
Sprawdzź w konsoli czy przypadkiem nie wyskakuje Ci jakiś błąd lub komunikat

700jaaa
23-11-2023, 21:29
Dziękuję, że próbujesz pomóc. Jestem początkujący. Co oznacza w konsoli? Tzn. gdzie?

rkonik
24-11-2023, 10:35
Każda przeglądarka ma narzędzia dla programistów. Często wystarczy nacisnąć F12 i się pojawi (ale są wyjątki). Tam masz masę zakładek i jedna z nich to konsola. Pamiętaj jeżeli badasz swoją stronę to naciśnij F12 będąc na stronie którą chcesz zbadać w przeciwnym razie nic nie zobaczysz albo wyniki innej strony. Jak już będziesz to odśwież stronę i patrz co pokazuje Ci konsola.
Zwróć uwagę że w samej konsoli są takie elementy do zaznaczenia jak Błędy, Ostrzeżenia itd. Sprawdź czy masz tam jakieś ostrzeżenia lub błędy. Przy okazji sprawdź też zakładkę sieć czy nie masz jakiejś odpowiedzi serwera typu 50x lub 40x Upewnij się że pod tym kontem jest wszystko w porządku.

700jaaa
24-11-2023, 12:49
Dziękuję za starania.
W Konsoli jest tylko
Ta strona jest w trybie prawie standardowym. Może to mieć wpływ na układ strony. „<!DOCTYPE html>” spowoduje użycie trybu standardowego. index.php
W zakładce Błędy nie ma nic. W Ostrzeżenia jest to samo, co powyżej.
W zakładce Sieci jest czysto... Po kliknięciu na Wczytaj stronę ponownie celem wyświetlenia aktywności sieciowej - jest 7 żądań, z czego jedno to index.php a reszta w pamięci podręcznej. Nic podejrzanego.

pablop76
24-11-2023, 14:37
Wygląda na to, ze problemem jest biblioteka Mootools. forum.joomla (https://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=708&t=1005373)

Frodoo
24-11-2023, 20:20