PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana czcionki i wyglądu przeglądu artykułów



rafaltom0
04-12-2023, 15:13
Witam, mam problem i nie potrafię znaleźć rozwiązania. Próbuję zrobić stronę lokalnego klubu biegacza, stawiam pierwsze kroki w tym temacie, ale już na początku natrafiłem na efekty braku edukacji w tym kierunku :(
1. Chciałbym zmienić wielkość czcionki w tytułach artykułów, które wyświetlane są na stronie głównej. //Edit: to już ogarnąłem edytując CSS//
2. Rozjeżdża mi się przegląd artykułów na głównej stronie, tzn. zamiast być w poziomie, jest w pionie.
3. Czy da się zrobić, aby w widoku przeglądu, prostokąty z podglądem artykułu były równych rozmiarów?

Z góry dziękuję za pomoc.
Wersja Joomla 5.0.1

Ad.2 zamieszczam screen jak jest teraz, a jak chciałbym aby było.
Jest
10186

Tak Chciałbym aby było
10187

pablop76
04-12-2023, 21:54
Ustaw to w pozycji menu, która wyświetla ten układ

10189

rafaltom0
05-12-2023, 16:29
Mam tam tak jak na foto. Chyba jestem zbyt zielony, bo nie mam pojęcia co jeszcze ustawić...
10190

pablop76
06-12-2023, 09:35
Załącznik nie działa

terra
06-12-2023, 10:47
Po pierwsze Joomla, do prezentacji używa 2 form:
1. Treść główna - definiowana jako COMPONENT - wyswietlana jest zawsze w tej samej pozycji
2. treść pomocnicza - definiowana jako dowolna pozycja na stronie, poza COMPONENT, to są zwykle moduły

ad1. Predefiniowany WIDOK o nazwie "Przegląd artykułów" prezentowany jest w części CONTENT i definiowany jest w pozycji MENU zakładka PRZEGLĄD ARTYKUŁÓW.
Ustawienie 3 kolumn oznacza że, w pozycjach dajesz:
- pozycji głównych - 0
- pozostałych pozycji - 3
- kolumn - 3
- uporządkuj w kolumnach - w poprzek

Rozmiary zostaną dopasowane automatycznie, ale pamietaj, że tekst (ilość znaków) i obrazki powinny być tego samego rozmiaru , aby układ nie rozjeżdżał się.

ad2. możesz zastosować moduł o nazwie Artykuły - migawki, który również ma konfigurację ilości artykułów, wówczas wyswietlisz to w innym miejscu niż CONTENT

rafaltom0