PDA

Zobacz pełną wersję : problem z instalacją składników



Radek Figas
19-04-2007, 23:03
Witam, proszę o pomoc w sprawie instalowania składników dodatkowych do joomla (np. komponenty, dodatki). Szukałem na forum zapytań o podobnej tematyce, ale nie znalazłem odpowiedzi. Otóż gdy próbuję zainstalować jakiś składnik z pakietu instalacyjnego, po wciśnięciu przycisku "wczytaj plik i zainstaluj", otrzymuję następującą informację: " wczytaj mambot- Błąd: Wczytanie pliku nieudane". Niżej widnieje kolejna informacja:" Nie można przenieść wczytanego pliku do katalogu /media.
Dodam jeszcze, że wszystkie dostępy (media, administrator/komponents, itd.) są możliwe - na zielono. Taka sytuacja powtarza się za każdym razem, bez względu na to co próbuję zainstalować. W istotnych ustawieniach php, obsługa Zlib jest na Tak. Jestem początkującym administratorem (wielkie słowo), dlatego proszę o wsparcie. Pozdrawiam Radek.

zwiastun
20-04-2007, 00:13
A Safe Mode?

Radek Figas
21-04-2007, 19:58
Witam, tak wyglądają istotne ustawienia PHP:


Joomla! Emulacja Register Globals OFF (wył.)
Register Globals [Rejestruj globalne zmienne]:: OFF (wył.)
Magic Quotes [Magiczne sekwencje sterujące]:: ON (wł.)
Safe Mode [Tryb bezpieczny]:: OFF (wył.)
File Uploads [Wczytywanie plików]:: ON (wł.)
Session auto start [Automatyczny start sesji]:: OFF (wył.)
Session save path [Ścieżka zapisu sesji]:: /tmp
Short Open Tags [Krótkie znaczniki]:: OFF (wył.)
Output Buffering [Buforuj dane wyjściowe]:: OFF (wył.)
Open basedir [Katalog bazowy]:: /home/pegaz:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp
Display Errors (Pokaż błędy):: ON (wł.)
Obsługa XML:: Tak
Obsługa Zlib:: Tak
Wyłączone funkcje:: Brak [/SIZE][/I]

zwiastun
24-04-2007, 22:32