PDA

Zobacz pełną wersję : Problem

Sterydziomal
23-10-2005, 00:27
Zainstalowałe sobie simpleboard forum w katalogu"forum" na serwerze i potem zrobiłem 2 katalog "smf" i w nim zainstalowałem forum smf. usunąłem z serwera to pierwsze nie winstalowując go najpierw w panelu admina na stronce i potem go usunąłem. i teraz panel admina działa, forum smf też, a gdy chce przejść na stronę główną albo inną podstrone to wyskakuje taki error:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, root@iwanowice.byethost24.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Gdyby cała strona nie działała to bym sie nie zastanawiał tyko zrobiłbym od nowa, ale wchodze do panelu admina i mi działa tak samo forum smf... a stronka nie!!! co robić!!! plz help!!!

stone
23-10-2005, 09:08
To jest raczej blad po stronie serwera, zapytaj sie administatora czy nie wiem w czym rzecz

Sterydziomal
23-10-2005, 13:32
No ja też tak myślałem że po stronie serwera, ale panel admina mi działa... i forum...