PDA

Zobacz pełną wersję : Rangi użytkowników...



PELEk
04-05-2007, 17:06
Witam wszystkich!
Przeszukałem chyba wszystko i nie mam pojęcia jak to zrobić. Otóż chciałbym otrzymać w Joomli podobny system rang jaki jest w PHP-Fusion Extreme (podobne też jak chociażby w phpbb) bo z niego robię przeprowadzkę. Nie znam się niestety na PHP więc sam sobie takiego czegos napisać nie mogę. Szukałem modułów ,komponentów itd ale nie znalazłem. Jeśli ktoś zna komponent który obsługiwałby system rang to prosiłbym o odpowiedź w tym wątku.

Dziękuje,
Pozdrawiam!

stone
04-05-2007, 23:59
Zobacz to http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,210/Itemid,35/

PELEk
05-05-2007, 19:10
No niestety tam nie ma tego...

Może wyjaśnie bardziej o co chodzi.
Za każdy komentarz lub głosowanie w ankietach użytkownik dostaje punkt ,punkty są potrzebne żeby pobierać pliki z działu download ,powinien też być limit punktów na dzień ,żeby nie było nabijaczy. Znalazłem taki komponent do Drupala ,ale chyba nie ma powiązania z downloadem.

ananas
08-05-2007, 00:27
No niestety tam nie ma tego...

Może wyjaśnie bardziej o co chodzi.
Za każdy komentarz lub głosowanie w ankietach użytkownik dostaje punkt ,punkty są potrzebne żeby pobierać pliki z działu download (...)Znalazłem taki komponent do Drupala ,ale chyba nie ma powiązania z downloadem.

bardzo proszę o namiary na ten program ja również potrzebuję taki program dający punkty aktywnym użytkownikom czytającym artykuły odwiedzającym stronę i głosującym w ankietach
przykładowo:

1 punkt Użytkownik otrzymuje za jedną odsłonę portalu (jedno kwiknięcie)
10 punktów Użytkownik otrzymuje za dodanie komentarza w portaluP Pozdrawiam
Paweł

http://www.portalgsm.eu

PELEk
08-05-2007, 17:32
Tyle ,że ten moduł jest do innego cms'a niż Joomla ,a mianowicie do Drupala ,a ja potrzebuje to do Joomli i niestety nie moge znaleźć czegoś podobnego.

Link do modułu działającego z Drupalem:
http://drupal.org/project/userpoints

ananas